"Alexee mergi pe mid ca ne va distruge tureta!" tip la prietena mea pe skype vazand ca meciul de LoL e pierdut deja.
"Nu am suport, ce dracu vrei sa fac?"ma informeaza ea vazand ca aveam o echipa de cacat plina de maimute telighidate.
"Ok, sa dai report la ceilalti" spun in timp ce imi dadeam ultimata pe unu din echipa adversa.
"Futu-ti mortii ma-tii de joc!"aud in casti tastaura si mouse-ul lovindu-se de birou. Bufnesc in ras si apoi ies din joc vazand ca am pierdut.
"Uite si tu am scazut in rank, mortii lor de copii care au aflat de acest joc"imi spune ea foarte frustrata
"Ce zici ne auzim dimineata?"ii spun vazand ca nu ma mai inteleg cu ea.
"Sigur sis"
"Pup sis!"
Inchei apelul si imi dau drumu la playlist-ul meu preferat si vad ca primesc mesaj pe skype de la Eric, un prieten apropiat ca vrea sa jucam un meci de LoL si ca mai joaca si varul lui cu noi. Am acceptat si ne activam toti microfonul in timpul meciului.
"Ba voiam pe Top!"spun cand vad ca jocul m-a pus pe mid. Pf, o sa joc singura iar.
"Acum hai nu te mai plange!"spune Eric razand ca el era cu varul lui pe top.
Daca si eu ma plang sa il vad pe el.
Dupa vreo 25de minute le castig eu meciul si observ ca nu ziceau nimic.
"Ce ai patit Eric?"spun razand
"Frate cum, cum ai castigat cand mai aveai putin si mureai?!"spune revoltat.
"Pur si simplu!"
"Frate esti buna la jocu asta, ce sa mai zic ne-a carat o fata varule!" spune varul lui Eric.
"Da chiar ca ne-ai carat, oricum ce zici iesim maine?" il aud pe Eric.
"Sigur"spun si pana sa inchid vad un mesaj pe skype
Imi iau laptopul in pat si ma uit sa vad cine mi-a scris.
Username: Hei Emily:)
Raman putin pe ganduri, dar aleg sa ii raspund.
Emily:Buna :), cine esti?
Username:Asa repede ai uitat? Sunt Matthew, varul lui Eric.
E:Aaa..scuze.
M:Nu-i nimic. Ce faci acum?
E:Stau in pat, si voiam sa fac un dus:>
M:Uuhh
E:Nu nu poti sa vii :)).
M:Nici sa privesc?:>
E:.....
YOU ARE READING
~Contra timpului~
Ficción GeneralIubesti, dar nu e sentiment reciproc. Te prefaci bine. Te prefaci ca esti fericit, dar totul va lua o intorsatura totala. Ramane sa cititi. ;)