Ήρθε η μέρα που φεύγουμε για την κρουαζιέρα και ο Ryan ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου.
- Αν ξανά κοιτάξεις άλλη μια φορά το τηλέφωνο σου θα σε πετάξω απο το πλοίο μόλις ανέβουμε.
Μου λέει απειλητικά η Miley. Ξέρω οτι είναι ικανή για αυτό οπότε φυλάω το κινητό μου μέσα στην τσάντα και χτυπάω νευρικά τα δάχτυλα μου μέχρι να φτάσουμε στο λιμάνι.
- Λοιπόν κορίτσια πως σας φαίνεται που θα γυρίσετε ολη την Ευρώπη;
Ρωτάει η μαμά της Miley.
- Τέλεια! Απαραίτητη βέβαια προϋπόθεση είναι να έχει sexy Ιταλούς αλλιώς θα γυρίσω πίσω!
Απαντάει η κολλητή μου και βλέπω τον πατέρα της να δυσανασχετεί.
- Miley σοβαρέψου σε παρακαλώ.
Της λέει αλλα ξέρω οτι απο το ενα αυτί της μπήκε και απο το άλλο της βγήκε. Λίγες ώρες μετά έχουμε φτάσει στο λιμάνι και ανεβαίνουμε στο πλοίο.
- Θα μου λείψεις κοριτσάκι μου.
-Και μένα μαμά μου.
Είπα και την φίλησα στο μάγουλο.
- Μικρό πρόσεχε μην πνιγείς ρε. Ξέρω το πόσο προσέχεις.
Είπε ο αδελφός μου ενώ μου πείραξε τα μαλλιά.
- Άντε βρε.
Είπα ενώ τον αγκάλιασα.
Στέλνω ένα φιλί από την είσοδο του πλοίου στους δικούς μου και μπαίνω μέσα μαζί με την Miley.
- Καλημέρα και καλώς ήρθατε στο fun & smart cruise. Θα μπορούσα παρακαλώ να έχω τα εισιτήρια σας;
Δείχνουμε στην κοπέλα τα εισητήρια μας και εκείνη κρατάει το απόκομμα που χρειάζεται. Μας τα επιστρέφει και ενώ είμαστε έτοιμες να φύγουμε μας φωνάζει.
- Μισό λεπτό παρακαλώ.
Βγάζει πίσω απο τον γκισε δυο τεράστιους φακέλους και δίνει εναν στην καθεμιά μας.
- Εδω μεσα βρίσκονται ολες οι πληροφορίες που θα χρειαστείτε. Απο τα μαθήματα σας, μέχρι για το πλοίο και για τα μέρη που θα επισκεφτούμε. Στην πρώτη σελίδα αναγράφονται και τα δωμάτια σας. Ελπίζω να περάσετε υπέροχα.
Αφού την ευχαριστήσαμε κατευθυνθήκαμε στις καμπίνες μας.
- Σε ποιό δωμάτιο είσαι;
Ρωτάω την Miley καθώς βλέπω οτι με ακολουθεί στον 5ο όροφο.
- 546, εσύ;
KAMU SEDANG MEMBACA
The sea school and the server
Fiksi PenggemarΣτον 21ο αιώνα υπάρχει άραγε ανιδιοτελής κεραυνοβόλος έρωτας; Συνεχίζουν να υπάρχουν διακρίσεις ανάμεσα στα μέλη της κοινωνίας ανάλογα με την οικονομική τους κατάσταση; Η Ella πάει σε μια κρουαζιέρα μάθησης με την κολλητή της. Εκεί θα γνωρίσει τον...