: Idiot
: Vadå idiot . Tänk . Du kommer använda Baekhyuns hand när du ska äta , se världen från hans sida och du kommer sitta i toan genom Baekhyuns kropp haha .
: Är du full eller hahahah det kommer aldrig funka glöm och dröm.
: Mennnnnn!!! Du kommer gå in I Baekhyuns kropp sen du kommer få chansen att krama Chanyeol ! Tänk bara att du kommer duscha med Exo !
: aishhhhh peddo !
: Följ mig .
Sa Nomin och drog mig till köket , vardagsrummet , badrummet och alla möjliga rummet . Jag vet inte ens vad hon gör men det ser ut som att hon samlar konstiga saker . Två dagar sen vi var i National Museum , när vi gick runt så hittade Nomin en lapp jaja det handlade om hur man byter själen med nån annan. Skriv stilen va konstig men... Nomin läste det aish chincha och hon har pratat om det senaste 2 dagarna ! Och hon vill prova det på mig inte på henne lmao . Jag vet hon är psykad , hon tror hon har hittat guld eller något ...
Nomin : Pabo skriv din namn här
Jag : Nej
Nomin : Snälla . Om du gör det du kommer få se hans starka å stora svärd !
: Jajajaja , alla e peddo nu för tiden sa jag och skrev mitt namn på pappren
Nomin : Bra läs det här inuti dig nu
Jag : -_- ... ( VARFÖR BOR JAG MED EN JOBBIG TJEJ ) .
Nomin går dit å hit och hon tänder eld INUTI EN LÄGENHET OMG . Jag som försöker läsa och komma ihåg den saken som Nomin gav mig ~_~ .
Nomin : Sitt på den här askan !
Shilan : HOLY SHIT NEJ ! Tänk på mina kläder !
Nomin : Hah ! Du ska tacka mig , du fick sitta på en aska ist för eld
Shilan: Om jag sitter vad ska du ge mig da :P
Nomin : Baekhyun och Exos 100 bilder!
Shilan : CHINCHA !!!!!!
Nomin : Jaajaa , skynda sitt å läs ! Föresten vart är Baekhyun nu ?
Shilan : emmm .... Han e i hans dorm och vilar .
Fkn Saseang . Jaja hoppas han e i hans dorm . Och plus bry dig inte om det händer ngt ! Bara fortsätt säga det du kommer ihåg från lappen och tänk på Baek ! Sa hon och jag gjorde som hon sa ... plötsligt började jag hosta , fick ont i magen och huvudet . Allting e snurrigt . Min hals svider .
* Meanwhile In Exo's Dorm*
Sehun : Aish vad tråkigt byt kanalen !!
Kyungsoo : Vänta låt mig titta på mat show !
Baekhyun : Watafak nej ! Lägg kdrama eller ngt !
Chanyeol : Yaaa Baek..... skrek han och kommer ut från toa . Det är tråkigt . Kan du hitta på ngt roligt ??
Baek : Just det ! Ska jag ringa den dära tjejen ?
Chanyeol : Jaaa! That's ma boi *kramar Baekhyun*
Baek : Aish va äcklig ! Stop
Chanyeol : Ahhh my senpai du gillar det visst sa han och började putta honom ner och sitta på hnm men plötsligt Baekhyun svimma .
Kyungsoo : yaa ! Chanyeol vad gjorde du ! Sa han och började skaka Baek .
* Alla 8 stod och stirrade mot Baek som ser ut som döda fisk *
ESTÁS LEYENDO
•••Promise(Me)•••
FanficDu kommer älska , förlora , gråta och bli arg idag..... Men va inte orolig. Du har något stort chans som heter "imorgon"