-Nomin: Ni kommer byta själ om 24 timmar så använd chansen !
Jag(Shilan inne i Baek) : Hur !?
Nomin : Emmm... Använd chanyeol higigig
Jag : Jaja hejdå kommer imon på morgonen
Nomin : Du kan ju inte Komma !!! Du har jobb imon ist för å komma hit gör Jungkooks jobb.
Jag : okej ....
Efter att Shilan har skickat hennes sista sms och litar på Nomin tänker hon på : Vad ska jag göra inom 24 timmar . Nej 23 timmar .. Ja , Efter att alla har sovit så ska jag ta bild på alla platser i dormen . Men Baekhyuns mobil ... Ja justdet jag mst skicka alla jungkooks bilder t min mobil ! Och sen .........
* Någon drog mina täcke *
Jag : AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kyungsoo : Hållkäften breeee ! Plus vad gör du naken !
Chanyeol : Hahahah känslan när du blir fångad medans du runkar muahahahah !!!
Jag : *Tog min täcke över mig igen* Mina kalsonger ....... just det jag tog ju av de med byxorna ...
Chanyeol : Senpai jag sa ju till dig att du ska ringa den dära tjejen .
Jag tog min täcke över min huvud . Men Kyungsoo , Chanyeol och Lay fortfarande skrattar mot mig..... Efter ett tag när det blev tyst så gick jag upp . Man kan se att Kyungsoo tar selfie ... Åhh jag vill ta de hära bildernaaaaa!! Jag tog en dator som va på bordet .
Jag : Emmm... Vad är min dator pass Kyungsoo?
Kyungsoo : Idiot ! Du brukar ju lägga din födelsedag som pass överallt ~_~ . Till å me våra dorms pass e din födelsedag ju .. Föresten är du klar ?
Jag : Huh ?
Kyungsoo : Asså har du runkat klart elle ? 😂
Jag : Jag gjorde aldrig det
Kyungsoo : Jag gjorde aldrig det *härmar*
Jag : -_-
Öppnade datorn snabbt och skickade alla bilden till Nomin . Efter ett tag så märkte jag att alla sov . Kyungsoo där sover som en död hund . Ohh det är så många bilder som jag har it sätt ahhhghhhhhgg !!!!!
**********
...... : VAKNAAAAAAAA
....: VAKNAAAAAAAA
Jag blev skit rädd och gick upp snabbt så ser jag Lay och Kyungsoo som står framför mig . Va? Sov jag eller ? Vad gjorde jag sist ... Just det jag läste ju deras sms mellan de .. Sen sov jag tror jag >.<
Kyungsoo : Vakna nu bre ! Vi kommer bli sena !
Jag : Sena ?
Lay : Vad hände me att du brukade vakna tidigare än alla andra och stå framför spegeln och prata me dig sj ?
Jag : Vart ska vi gå ?
Lay : Vi har träning -_-
Kyungsoo : Han leker som han har tappat minnet .
ESTÁS LEYENDO
•••Promise(Me)•••
FanficDu kommer älska , förlora , gråta och bli arg idag..... Men va inte orolig. Du har något stort chans som heter "imorgon"