Hola!

122 20 10
                                    

Hai bertemu kita lagi dalam buku baru BENGKEL G2C VOL 2 : 2019.

Sebelum itu, saya perkenalkan diri sendiri bagi yang tak kenal lagi. Sayalah Mastermind G2C Tun Indah.

Terima kasih atas sokongan semua terutama ahli G2C baik yang lama mahupun yang baru. Tanpa sokongan anda semua tak mungkin ada volume 2 untuk buku ini.

Pertama, buku ini bukanlah dari tulisan profesional. Ia adalah hasil tulisan ahli G2C sendiri yang masih merangkak. Mereka ada hati yang besar untuk berkongsi ilmu dengan semua.

Sebelum ini saya juga belajar dari grup G2C juga. Banyak ilmu saya belajar dari anak-anak ini. Mereka semua berbakat besar sebenarnya. Terima kasih atas untuk segala jasa baik kalian selama ini.

Kedua, nota-nota dalam buku ini dibuat sendiri oleh ahli grup G2C. Terimalah nota mereka seadanya. Jika kekurangan sila tambah, jika ada pertanyaan sila kemukakan diruang komen. Jika ada kritikan, silalah kritik dengan hemah.

Fahamkan?

Ketiga, terbuka kepada semua untuk baca, love dan komen. Selepas selesai update dan sesi soal jawab akan ada task menyusul. Task juga terbuka untuk semua tetapi bersyarat.

Syaratnya,

a. Terbitkan satu buku khas untuk task G2C sahaja (hanya untuk ahli G2C sahaja). Sekiranya anda bukan ahli G2C yang rasmi anda boleh memilih sama ada untuk terbit buku baru ataupun lakukan task dimana-mana buku terbitan anda sendiri.

b. Gunakan cover buku khas untuk Bengkel G2C seperti dibawah, sila letakkan nama anda pada cover buku tersebut.

 Gunakan cover buku khas untuk Bengkel G2C seperti dibawah, sila letakkan nama anda pada cover buku tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sampai situ saya harap anda semua faham. Di mana mahu dapatkan cover buku. Boleh screen shot gambar di atas atau dapatkan dari ahli G2C yang lain.

Keempat, kekerapan buku ini menerbitkan bab baru. Ini terpulang kepada kerajinan Mastermind anda. Hahaha... Dan juga kerajinan ahli G2C untuk selesaikan nota mereka. Doakan mereka rajin buat nota untuk berkongsi dengan kita semua.

Akhirnya, sudah jom kita mulakan pembelajaran sekarang.

Senangnya Menulis.

BENGKEL G2C Vol 2 : 2019 (VERSI MASTERMIND)Where stories live. Discover now