♍Virgo♍

1K 43 22
                                    

Ve znamení a sexuálním žíti jsem pořád Panna. Abych se vám zdvořile představila, jmenuji se Virgo. Asi byste to do mě neřekli, ale vládnu živlu země a planetě Merkur. Moc ráda vládnu ve svých měsících od 23. Srpna do 22. Září.

Charakteristika mého znamení je zde:
Jako každá správná strážkyně musím být spolehlivá a přesná. Na první pohled se zdám jako puntičkářka s klidným a vyrovnaným pohledem na svět.

Lidé, co se narodí v mém znamení, jsou pracovití a pozorní. Mají analytické schopnosti a málo co jim unikne, i když to často diplomaticky nedávají ostatním sami najevo.

Jako Panna jsem velmi dobře organizovaná, což může způsobit problémy v tom, co dělám, pokud mám spolupracovat s někým, kdo nesplňuje mé nároky, jak si efektivně uspořádat úkoly.

Miluji harmonii a ocením každou příležitost, kdy mohu do chaosu vnést řád a kázeň lásky. Mým přesvědčením je, že svět bude lepším místem k životu, když budou i ostatní žít spořádaně a ohleduplně.

Nakládám uváženě s penězi i s náklonností k lidem. Bývám v obojím prozíravá. Má hospodárnost však může v očích ostatních někdy vypadat jako lakota.

Nemám vůbec ráda lenošení, opozdilce a lidi, kteří rozhazují peníze za zbytečné kravinky.

Nechci cítit zavázání a ani být na někom ze svým blízkých závislá. Často mohu působit samostatně a bývám velice dlouho bez partnerství.

Mám málo iluzí, i když jsem právě zamilovaná. A láska se mnou je jako z příběhu o Romeovi a Julii. Ale za to někdy působím jako důstojná dáma a své emoce si nechávám pro sebe. Mám dobrý úsudek, takže rohlíkem mě neopijete.

Dávám si dlouhý čas, než se rozhodnu pro někoho, komu stojí za to obětovat svobodu na celý svůj život.

~ Vaše Lucy 1349. ♍

Znamení Zvěrokruhu Kde žijí příběhy. Začni objevovat