♓Pisces♓

647 28 8
                                    

Všem rybám ve vodách vládnu jedině já Pisces, mým živlem je voda. Vadnutí mé trvá 21. Února až 22. Března. Mou milující planetou je Neptun. Určitě víte, že jsme ve znamení Ryb. 

Toť to má charakteristika duše:
Asi jste mě nikdy neviděli na jednom místě tak dlouho, musím se vždy hýbat, abych nezaostal. 
Když už nemohu plout po volném moři, bude mi vyhovovat pestrý korálový útes. 

Latinské přísloví ostatně říká „Stojaté vody se kazí.“ a tomu já velice dobře rozumím. 

Moc a peníze mě vůbec nelákájí. Mít moc totiž s sebou nese zodpovědnost i starosti a také často nutnost být připoutaný na jedno místo. Jsem spíše duchovně a citlivě založená bytost, která se řídí intuicí. Pod vodou musím často jednat rychle a na nějaké zdlouhavé analýzy a přemýšlení není mnohdy vůbec čas.

Peníze vnímám jako prostředek pro pohodlný život a ne jako můj cíl. Já si uvědomuji pomíjivou hodnotu peněz víc než ostatní. 

Každý narozený ve znamení Ryb má proto možnost nechat se pohodlně unášet proudem a jen málokterá plave proti němu. Ryby jako já přirozeně volí spíše cestu nejmenšího odporu. 

Bývám velký snílek, takže často stačí nasadit si růžové brýle a hned vidím svět v lepším světle. 
Skutečně můžu žít jen pod vodou a náš svět mě vůbec nezná nebo nezajímá. 

Jsem citlivý a vnímavý. Obvykle rád pomáhám ostatním. Nikdy se se mnou nudit nebudete. Tedy pokud vám neuplavou slečny za jiným mužem. 

Zamilovávám se do dívek snů a ideálů své partnerky, abych je s nimi mohl rád sdílet. 

Jen výjimečně se nechám zahnat do kouta. 

Svět je pro mě jako nekonečný oceán.

~ Vaše Lucy 1349. ♓

Znamení Zvěrokruhu Kde žijí příběhy. Začni objevovat