♒Aquarius♒

489 28 10
                                    

Dobrý den vám přeji, jmenuji se Aquarius. Jako poslední z vládců vládnu živlu vzduchu a chráním planetu Uran. Jsem rád Vodnářem, který vládne od 21. ledna až do 20. února. 

Stručná charakteristika znamení Vodnáře:
Patřím mezi často velké vizitkáře a snílky, kteří si neberou příliš servítky, abych s úctou respektoval uznávané poznatky minulosti. 

Když se mi chce, dokáži se postarat o to, abych převrátil různé tradice vzhůru nohama. 

Nebudu Vás hodnotit podle prvního dojmu našeho setkání. Budu k Vám upřímný, ale nebudu Vám radit, jak byste měli žít. Vím, že každý má své ideály a vlastní touhy. 

Pohybuji se v oblacích (jeho živel je vzduch), takže mě občas uvidíte, jak sedím na duze a vylévám na zem proudy své fantazie jen pro Vás. 

Nerad se zavazuji k povinnostem, takže se cítím nesvůj, když mám sdělit jakýkoliv pevný termín schůzky. Nechávám raději věci otevřené a chci mít pokaždé zadní vrátka.

Nejsem tím, kdo by v minulosti šel s praporem do bitvy první. Místo skutečného válčení budu, raději meditovat pod stromem a čekat na konec, až si náš milovaný soused bůh Áres srovná spory. 

Láká mě tajemství, dívky které ve mně umí vzbudit nejprve zvědavost a až pak pokušení. Číst otevřenou knihu pro mě není žádná výzva. Moc si nepotrpím na samoúčelná gesta. Místo kytice růží Vám klidně věnuji pampelišky a budu se při tom usmívat.

Žiji pro současnost. Nudit se s něčím nezajímavým mě vážně nebere prostě to není můj styl. 

Bohužel často trpím nedostatkem pevných citů. Jedná se o běžnou vlastnost, co mají všichni narozeni v mém znamení. I když se umím pro věci nadchnout opravdu hluboce a z celého srdce, ne vždy to má dlouhé trvání.

~ Vaše Lucy 1349.

Znamení Zvěrokruhu Kde žijí příběhy. Začni objevovat