3. Vyprávěj...

125 7 2
                                    

Ráno se Steve probudil v náručí své milované a všechny zlé sny se rázem rozplynuly.
S Peggy po boku, se na všechno zlé zapomínalo tak snadno, že se až bál uvěřit tomu, že je to opravdu skutečné. Ale bylo. Byl tady... S Peggy... Poprvé za celý svůj dosavadní život, byl upřímně šťastný.
Jistě museli žít v utajení, protože skutečnost, že teď v současnosti existují dva kapitáni, by nejspíš mezi lidmi způsobila menší rozruch...
To byla ale jen malá oběť za to, co získal. Opatrně pohl hlavou a zadíval se Peggy do očí. Už také nespala.

Peggy : „Dobré ráno.”

Steve : „Dobré.”

Usmál se a políbil jí do vlasů. Dlouhou dobu jen tak leželi a užívali si přítomnosti toho druhého. Měli teď tolik času.

Steve : „Měli bychom vstávat.”

Peggy : „Ještě ne... Vyprávěj mi něco.”

Steve se zasmál.

Steve : „Já nevím Peggy, nic mě nenapadá.”

Peggy : „Vyprávěj mi o tvé cestě do minulosti...”

Tohle přání ho zarazilo.

Steve : „Peggy... Já...”

Peggy : „Prosím.”

Při pohledu na její dychtivý výraz se rozpačitě odvrátil. O tom, jak probíhala mise vrácení kamenů nekonečna zpátky do minulosti, Peggy nevyprávěl, protože ji nechtěl ještě více děsit, bohatě stačilo, že znala všechny podrobnosti budoucnosti.

Peggy : „Nechci tě nutit Steve. Samozřejmě o tom nemusíš mluvit. Já jen... Jsem zvědavá a oproti tomu, co se stane v budoucnu, tohle přece nic není, ne?”

Jistě... Oproti budoucnosti je tohle vlastně veselý příběh...

Steve : „Dobře, ale pečlivě poslouchej, bude to totiž premiéra a derniéra zároveň.”

Peggy : „Jsem jedno velké ucho.”

Steve si tedy odkašlal a začal vyprávět...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 16, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Byl to jen sen Steve!Kde žijí příběhy. Začni objevovat