" Ali cidden burda mi kalıyorsun?"
Ali şaşırmış bir şekilde bana bakti ve şöyle dedi " Evet. Neden sordumn?"
" Hiiccc"
İçeriye adım attım. İçeride hiç kimse yoktu. Bu benim korkmama yetmisti. Ali' ye " Ali ama burda..."
O sırada bir ses duydum. Ve hemen Ali' nin arkasına geçtim. 4 çocuk birden ortaya çıktı. Biri kızdı.
Çok heyecanlanmistim. Hele bir tanesi vardı ki çok yakışıklıydi. Ama ben bir sebepten dolayı erkeklere güvenmiyordum. Çocuk da bana bakiyordu. Ona baktığımı farkedince kendini toparladı. Ben de bunun üzerine şöyle bir kendime geldim, dik durdum. O çocuk" Ali bu kızın burda ne işi var?" " onu niçin buraya getirdin?"
" Hem prenses gibi!" Bunu o kız demişti. Nedense o kıza çok sinir olmuştum. Benimkine çok yakın duruyordu. Düşecekti içine. Benimki ama hiç hoşnut gibi durmuyordu. Ali heyecanlı biraz da Üzgün bir sesle benim hikayemi başından sonuna dek anlattı. Ben ise susmustum. "Vay be neler yaşamış bu kız" dedi içimdeki ses. "Aynen" dedim "yolumdan döndürme beni. "
Benimki konuşmaya başladı. Nedense o konuşunca herkes susuyordu. Başlarinin o olduğunu tahmin ettim. Ve arkadaşlarına dönerek bir işaret yaptı. O kız" Mert bence bu kızı almamaliyiz."
Gıcık. Sadece bu gelmişti aklıma. Ben küfür edemezdim zaten . Bu kızın ağzındaki sakızı alıp kızın altın sarısı saçlarına yapıştırmak istiyordum. Onlar toplantılarını yaparken ben de oturup onları beklemeye başladım. Bu arada onlardan yaşça küçük bir çocuk dikkatimi çekmişti. Çok tatlı idi. Sonunda benimkinin adını da ogrenmistim. Adı Mert idi. Acaba onun hikayesi neydi? Ali yolda bana hepsinin bir hikayesi olduğunu söylemişti. Patron sonunda başını kaldırdı ve bana bakti. Göz kirpti. Utanmistim. Kizardigima emindim. Birden Mert bana" Domates 4 kabul 1 ret ile grubumuza kabul edilmiştir." Ne domatesiydi Allah aşkına? Mert dahil herkes vereceğim tepkiyi bekliyordu. Ama ben donmus kalmıştım. Kız ağzını yaya yaya " Ay bu kız dondu kaldı!" Bi de sakızı cak cak cigniyordu. Sinirdi yemin ederim. Hemen cevabı yapıştırdim " sana da domates desinler sen de böyle kalırsın" kız bana bakti ve şöyle dedi" bak sen yokken ben vardım tam mi? Burda patronun sevgilisi olarak benim lafım geçer anladın mi? Kapis?"
Ne! Bu kız Mert in sevgilisi miydi? Kaçırmıştim Mert 'i . Kız yüzümün düşmesinden beni yendigini sanıp sevinecek idi ki Mert araya girip" Selin daha çıkma teklifini düşünüyordum acele etmeseydin" dedi.
Bi de düşünüyorum diyor, gorgusuz ayı. Sinirlendigimi anlayan Ali" e arkadaşlar kendinizi tanitmayacak misiniz" dedi.Ben Deniz. Bu 12 yasinda gibi gösteren çocuktu. Bana kobay derler.
Kobay denmesi kafamı karistjrmisti. Ama sonra soracaktım.Ben de Kaya. Yani dombili. Biraz güçluyum de.
Ben Mert.
Ic sesim" biliyoruz herhalde."
" sen bir sussana"
Mert" bana mı dedin? "
" şey ben dedim ki aynıymis gözlerimiz"
Gülümseyerek" a evet öyle!"
Ah eriyorsun resmen.
" yaw He He "
" ya yeter!"
Ali " neler oluyor okyanus?"
" ha yok bir şey"
Ali " iyi iyi ."Sıra bizim Küçük şeytana gelmişti." Ay zaten beni herkes tanır. "
" neydi adın hatırlayamadım da?"
Kız birden timsah gözyaşları dökmeye başladı" Mert görüyor musun hatırlamıyor. Bilerek yapıyor."
Ben tamamen masum pozu oynayıp - ne de olsa ustasiyla aynı evde yaşamıştım - " Gerçekten hatırlamıyorum. Olamaz mı? Sonuçta insanlık hali. Değil mi?"
Mert " evet Selin. Haklı kız."
" sen o kız güzel diye onu seçiyorsun. Beni istemiyorsun. Anlıyorum. "
" saçmalama ."
Niye Mert bu kadar ince davranıyordu bu kıza?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇURUM
Mystery / ThrillerÖnümde iki yol vardı. Birincisi babamı kaybettiğime inanıp annemin evlenmesine göz yumacaktım. Diğeri ise Mert' in peşinden gidecektim. Ama ben zaten karar vermiştim. Geriye sadece adım atmak kalmıştı.