1.1 Han Jungyi

14 0 0
                                    

Hei Lianhua baru mahu membuka matanya namun dia terasa kepalanya pening sangat dan seluruh tubuhnya sakit serta panas!.

Sakit terutamanya dibahagian bawah tubuhnya.

"Arh....sakit..."

Dia mengerang kesakitan namun dia terkedu sendiri bila mendengar nada suaranya......

Apasal suara dia serak dan ambigous semacam ni?!.

Ketika dia berjaya membuka matanya benda pertama yang dia nampak ialah wajah seorang lelaki yang amat dan teramat tampan!.

Wajah mereka berdua terlalu dekat! Malah siap dia terasa lagi nafasnya yang panas diwajahnya.

Malah dia juga jelas terasa sesuatu yang amat besar dan panas sedang bergerak kat dalam bahagian tubuh bawahnya yang sedang sakit dan hurm.....ada jugalah terasa uhum..uhum tu......

'Erkk........Bao Bao...situasi apakah ini..?!' Soalnya cemas dalam mindanya. Tak pernah dia jalankan misi dia bermula di jalan cerita klimaks macam ni!.

Adakah patut dia dihantar semasa tubuh ni sedang buat scene+20 dengan seseorang!.

Dia memang bukan virgin sebelum terikat dengan system ini tapi.....dia tak pernah menyangka scene adult+20 nya pertamanya dalam menjalankan misi akan seperti ini!.

The heck!!!!

'Host, itu ialah ML dalam dunia ini. Host nak ubat penahan lasak?"

'Tak guna kau baobao!!! Kenapa aku buat scene adult dengan ML!!!'

'Saya pun tak tahu host...' xiao Bao memberi muka innocent pada hostnya yang tengah marah itu.

'Apasal pula kau tak tahu?! Kau kan system!' Bengang bertambah Hei Lianhua sekarang. Tak pernah dia berhadapan dengan misi yang bermula terus dengan aktiviti adult dah tu dengan orang paling dia benci lagi!. Setelah merasai kematian tragik dalam 3 misi berturut2 yang disebabkan oleh ML memang dia benci tahap dewa dah sesiapa sahaja lelaki yang memegang watak utama lelaki kat setiap misinya!!!. Ingat tak sakitkah mati ah!!!.

'Sebab host. Yang sepatutnya bersenam dengan ML sekarang kat katil ialah FL. Tapi tak tahu pula kenapa second FL pula yang kat sini" Xiao Bao juga hairan ah..plot yang dia terima lain pula. Kenapa yang dia nampal depan mata ni pula lain?. Buat dia yang system ini pun malu pula kerana tiada persediaan! Mana dia tahu dia dan hostnya akan berada distuasi ambigous ini disaat mereka sampai!.

'Bagi saya plot sekarang!' Arahnya sambil menahan sakit.

'Host ingat! Jangan OCC!' Xiao Bao memberi peringatan bila Hei Lianhua berniat mahu menumbuk muka lelaki tampan kat depannya itu.

Hei Lianhua mahu sahaja menangis sekarang. Mujur dia ini seorang yang hebat dalam cepat menyesuaikan diri dalam apa jua situasi yang dia hadapi.

Oleh itu dia pun masuk dalam character dimana dia mula membalas setiap yang dilakukan oleh ML.

Dia mencium mulut ML dengan French Kiss seperti harimau kelaparan dan nyawanya bergantung kat situ.

Lelaki itu pula yang tadinya seperti merasa dirinya sedang berbuat scene adult dengan tunggul terkejut bila wanita didepannya itu menciumnya membuatkan dirinya semakin teruja dan membalas ciuman gadis itu.

Moan dan groan di dalam bilik itu semakin kuat kedengaran dan bunyi pa..pa..pa...juga semakin laju dan rancak.

Xiao Bao tersipu-sipu malu terus melihat apa yang dilakukan oleh hostnya. Hostnya hebat betul kalau mula masuk character!!.

Hei Lianhua pula sambil terlibat dalam aktiviti adult itu dia membaca plot misinya kali ini.....

Plot: Modern World

Male lead: merupakan seorang ceo terkenal dan termuda. Seorang yang amat dingin dan ditakuti ramai. Dalam usianya 25 dia sudah mencipta nama Ceo terkaya kat Asia dan. Empayernya juga semakin meluas ke barat. Namun itu cuma luarannya saja, aktiviti sebenar ml ialah terlibat dalam underworld dimana dia merupakan demon king yang memiliki kumpulan underworld yang besar dan digeruni oleh semua orang termasuk pihak kerajaan. Kerana....jika keluarga ibunya dan juga ibunya berasal dari keluarga politik, ayahnya pula dari keluarga military. Apalah tak hebatnya identiti ml. Ml tidak pernah menyukai sesiapa namun berubah setelah FL muncul iaitu Si Yan Yi yang merupakan artis baru dalam entertainment iaitu semasa ML diberi Aphrodisiac oleh musuhnya tanpa sengaja disebuah party entertainment. Ketika ML sedang dalam pengaruh ubat di dalam bilik hotel FL tanpa sengaja termasuk kat dalam bilik hotel tersebut....dan dari situlah bermula kisah mereka di mana kedua2nya pada mulanya tidak saling menyukai tapi akhirnya jatuh cinta!. ML pada mulanya hanya berasa bertanggungjawab kat FL dan sebab itulah dia memberi support pada karier FL sehingga dia berjaya menjado artis terkenal dan kisah cinta mereka berdua turut menjadi legenda dan menjadi idola semua peminat..😒😒..

Si Yan Yi: FL, berumur 18 tahun dan merupakan artis baru. Dia merupakan anak luar nikah keluarga Si dan sering dibuli oleh kakaknya yang merupakan putri sulung Si yang berumur 19 tahun. Dia bercita-cita ingin menjadi artis terkenal namun hidupnya berubah setelah bertemu dengan ML, dari situ dia perlahan-lahan dari burung gagak bertukar menjadi phoenix! Malah dia juga telah membalas dendam kepada orang-orang yang membulinya terutama Keluarga Si yang dipercayainya antara punca penyebab kematian ibunya sebelum di ambil masuk ke keluarga Si semasa usianya 15 tahun. Kerana kebaikan hati FL semua orang mencintainya ML, second Ml dan juga semua orang!.

Qi Yanting: second ml, ceo entertainment Golden, berusia 27 tahun. Lelaki kedua berpengaruh selain ML, dia jatuh cinta kat FL setelah melihat betapa tekad dan berusahanya FL mengejar impiannya dan dia juga sering membantu FL dari dibuli sebelum bertemu dengan ML. Namun dia kecewa bila FL memilih ML sebagai suaminya dan membawa diri ke luar negara.

Si Yin Ra: Villain dan juga Second FL, dia juga merupakan tunang kepada second Ml, dia menjadi artis demi mahu mengejar lelaki yang dicintainya. Dia membenci FL kerana kemunculan ibu FL lah penyebab keluarga bahagianya hancur ketika dia berusia 12 tahun. Disebabkan itu dia membuli FL setelah dia dibawa masuk oleh ayahnya ke dalam keluarga mereka. Dia terlalu mencintai Second ML tetapi lelaki yang dicintainya dan juga merupakan tunangnya menyukai pula FL, malah membencinya bila mendapat tahu dia selalu membuli FL. Pengakhirannya sangat tragik dimana dia yang turut terlibat dalam dunia hiburan dan sudah menjadi A-Actress di dunia hiburan namanya telah tercemar disebabkan perbuatannya membalas dendam pada FL yang merebut tunangnya. Malah keluarga Si juga hancur disebabkan FL membalas dendam pada keluarganya dan dibantu pula oleh ML dan Second ML!. Disebabkan terkejut ibubapa secondnya telah meninggal dunia pada masa yang sama. S.Fl pula tidak dapat terima kenyataan yang ibubapanya meninggalkan dia dan kariernya hancur serta namanya tercemar dia ingin mengakhiri nyawanya namun dia telah ditangkap oleh orang-orang ML dan dihantar ke brothel dan disitulah pengakhiran hidupnya dimana dia mati kerana penyakit kelamin....

Main mission:
1. Selamatkan keluarga Si dari dihancurkan.
2. Kekalkan nama baik Si Yin Ra dan berhenti menjadi artis.
3. Bongkarkan white lotus FL pada semua orang.
4. Elakkan ML dari jatuh cinta kat FL

Side mission:
1. Lahirkan dengam selamat bayi Si Yin Ra.
2. Cari pasangan yang sesuai.
3. Bina keluarga bahagia yang menjadi idola semua orang.


'What the heck?!!! Ada kesalahan teknikalkah ni baobao?!' Soalnya setelah selesai membaca plot cerita ini.

'Host inilah perubahan yang akan host hadapi sekarang dalam setiap misi host. Selepas host siap melakukan aktiviti adult dengan ML. ML akan hilang kesedaran, manakala host pula akan larikan diri. Disitulah dimana FL masuk ke dalam bilik tempat host larikan diri itu dan ML pada masa yang sama terbangun dari tidurnya dan salah faham yang FL lah wanita yang dia tiduri. FL pula asal tahu sahaja siapa lelaki itu diapun berpura-pura yang dia ialah wanita yang ML tiduri!.'

'Takkah stupidnya ML tu tak nampak ada apa-apa yang berubah kat tubuh FL. Tengoklah aku sekarang penuh dengan mark!'

'Masalahnya host. Pada masa yang sama juga FL turut terlibat dalam scene adult. Sebab tu ML tak syak yang dia dah kena tipu........'

Hei Lianhua terdiam terus tidak tahu nak komen apa!.

System: The Hell With The 'Crush'!Where stories live. Discover now