Autor...
Vacanță de vara începuse iar Saku se bucura din plin de ea dormind
Saku...
-Ce bine, în sfârșit am timp sa dorm cat vreau
-Da dar nu trebuie sa dormi pana la 5 dupamiaza, spuse mama lui Saku apropiindu-se incet de patul acestuia și sărutându-l pe frunte
-Da mama știu , dar școala e așa obositoare
-Ar trebui sa ieși la aer curat , poate cine știe , va da norocul peste tine, spune aceasta cu un zâmbet călduros de mamă
-Oof... bine...
-Așa te vreau dar du-te sa faci un duș întâi
-Bine
Mama iese din camera si ma apropii de dulap ca sa îmi aleg niște haine. Intru in duș și dau drumul la apa începând să ma spăl pe trup iar apoi pe cap.
In aproximativ 15 minute ieșisem din dus si am început sa ma imbrac cu hainele alese adica o pereche de pantaloni negri tăiați și un tricou gri cu imprimeu. Imi așez parul și dau sa ies din casa puțin nerăbdător. Cum deschid ușa, o rază de soare ma "lovește" direct in față. Era o zi frumoasă de vară , afară fiind destul de cald.
Dupa câteva clipe de stat in lumina soarelui am decis sa merg in parcul din apropiere așa ca încep sa pășesc fericit ca un copil mic.
Odata ajuns in parc ma plimb si ajung lângă mini lacul din mijlocul acestuia și ma pun pe vine ca sa încerc sa ating apa.De odată vad un băiat pe skateboard care parea ca spune ceva cuiva din direcția mea. Ma uit in stânga, in dreapta, dar nu mai era nimeni in spatele meu...atunci am realizat ca vorbea cu mine dar nu înțelegeam ce spune.
Zack...
După o ceartă cu ai mei am decis sa imi iau skateboard-ul și sa plec cat mai departe posibil. Ma plimb puțin și dau de un parc așa ca decid sa intru sa ma așez pe o banca dar nu prea erau bănci libere așa că am continuat sa ma avânt spre mijlocul parcului când vad un baiat care statea la marginea unui lac mai micuț care se afla in parcO nu! Nu știu sa merg așa bine cu skate-ul deci nu știam dacă ma pot opri. Am incercat din răsputeri sa ii spun băiatului sa se dea pentru ca voi cadea dar acesta in ma auzea...
În scurt timp însă acesta realizase ce se întâmplă dar era prea tarziu
Va urma..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cel din imagine este Zack și sper ca va place :))
CITEȘTI
~Sper ca și tu ma iubești~ yaoi
RandomNu va pot spune prea multe dar sper sa va placa ! :)) In aceasta carte este vorba despre un baiat nesigur despre sentimentele lui si despre cum rusește sa își găsească iubirea adevărat