~Capitolul 5~

97 12 0
                                    

Saku...

M am trezit din somn putin surprins de priveliste si de mâna grea ce se afla peste umerii mei.

Zack era langa mine in pat si ma imbrațisa. Cum i am vazut fața mi am amintit tot ce s a intamplat seara trecuta. Oh nu!!

-...mmm( aud un murmur)

-...

-...Te ai trezit?( spune Zack somnoros)

-D-da...

-Hei hei , ce este cu fața asta? Esti bine?

-Da..dar ma simt prost pentru seara trecuta...

-Nu ai de ce... toti avem fricile noastre

-...oof (spun si ma bag din nou sub plapuma)

-Vrei sa mai dormi?

-Nu dar as vrea sa mai stau in pat putin..

-Bine dar spune mi... ce vrei sa mananci?(spune Zack putin jucauș)

-Nu e nevoie sa imi faci de mancare.. de indata ce hainele mele sunt uscate voi pleca acasa...deja ai facut destule pentru mine..

-Oh haideee nu vrei sa mai stai macar putin? (Ma intreaba Zack cu niste ochi de catelus)

-...off bine

-yay supeeerrr

-Stii sa faci pizza??

-Da , pizza e usoara de facut

Apoi am mers jos si ne am apucat de pregatit aluatul si toppingurile ca apoi, jumatate de ora mai tarziu sa scoatem pizza din cuptor si sa o mancam.

Inainte sa terminam de mancat pizza, cineva a intrat pe usa.. cred ca erau parintii lui Zack.

-Bună Zack (spune o femeie inalta si slaba imbracata in rosu)

-Bună ,Angelina (Spune Zack putin frustrat)

-Cine esti tu?(spune femeia indreptandu si ochelarii de soare catre mine)

-Eu sunt Saku...ma bucur de constiinta
(Am intins mana politicos dar aceasta s.a uitat cu scarba la mine )

-De cate ori ti am spus sa nu iti mai aduci curvele la noi in casa?? Nu iti erau de ajuns fetele? Acum ai inceput sa iesi si cu baieti? ESTI  RUSINEA FAMILIEI ZACK , CAND TE VEI INVATA MINTE (striga femeia )

-ESTE DOAR UN PRIETEN ANGELINA, VEZI .ȚI DE PROPRIA VIATA (striga Zack nervos)

Apoi Zack m a luat de incheietura si m.a tras spre camera lui , inchizand usa cu cheia.

-..

-Cine este ea? (Il intreb eu putin ingrinorat)

-Ea este mama mea vitrega...din cauza ei am plecat in graba ieri de acasa..

-Imi pare rau sa aud asta...dar tatal tau unde este..?

-Tatal meu era un om de afaceri bogat care dupa moartea mamei a cazut intr.o depresie si s a casatorit cu Angelina ca mai apoi sa se sinucida..

-Imi pare atat de rau Zack...

-S a intamplat acum 5 ani...de atunci ,femeia asta imi face zile fripte..

-Hai sa ne schimbam in alte haine si sa mergem la o scurta plimbare..poate asa te mai calmezi..nu imi place sa te vad suparat..

-Bine..haide

Apoi am mers in camera de oaspeti sa imi iau hainele aproape uscate si sa ma imbrac cu ele apoi am revenit in camera la Zack unde acesta se schimba de tricou.

Am putut sa ii vad abdomenul bine lucrat si bratele puternice care ma strangeau in brate dimineata.

Era o priveliste placuta...
Oh nuuu cred ca incep sa il plac...ce ar zice mama mea daca m ar vedea cu cineva ca el??? Adică stie deja ca sunt bisexual dar nu am mai avut nici macar prieteni de genul astaa... ce ma faac

-Esti gata?( ma intrerupe Zack din gandurile mele)

-Da, hai sa mergem

Apoi am coborat si am plecat din acea casa , indreptandu ne spre parc..

                          ZACK...

Nu pot sa cred ce a facut Angelina , sper ca Sacku nu crede ceva gresit despre mine acum...

Ne am plimbat si am vorbit despre tot felul de chestii cand observ ca Saku mai are putin si cade din picioare asa ca il prind in ultima secunda si il intreb panicat

-Saku?? Esti bine??

-...

-Saku?Saku, raspunde.mi!

-C-Ce s.a intamplat?

-Ai lesinat

-Oh nu... nu mi am luat pastilele azi..

Apoi ,inainte sa lesine iar , Saku a aratat spre o casa mare albastra si a murmurat

-A..Acolo stau eu...

L am luat in brate stil mireasa si am inceput sa fug catre casa aratata de Saku si am batut la usa cat de tare am putut

Mi a raspuns o doamna in jur de 40 de ani , scuda cu parul castaniu deschis imbracata de casa cu un sorț pe deasupra.

Cum m a vazut, aceasta s a panicat si m.a intrebat

-Cine esti tu? Ce a patit Saku??

-Eu sunt Zack, prietenul la care a stat Saku peste noapte

L am pus repede pe canapea si i am povestit doamnei ce mi a spus Saku despre pastile.

-Deci asta s a intamplat..?(ma intreaba ea mai putin ingrijorata)

-Vezi tu...Saku are deficiență de fier si se mai intampla cateodata sa mai lesine din cauza asta dar nu iti face griji... de obicei se trezeste in 20~25 de min

-Ma simt mai usurat acum ca mi ati spus cauza dar el inca este inconstient..nu putem face nimic?

-Ii voi da o pastila care il va ajuta sa se trezeasca mai repede dar inafara de asta putem doar sa asteptam...

-Bine..

Si am stat langa Saku pe canapea cu speranta ca se va trezi dar am adormit langa el...

Nu dupa mult timp il simt pe Saku cum se mișcă apoi o bubuitura care ne scoala pe amandoi.

Bubuitura a venit de la....

_________________________________________
Acest capitol nu este prea interesant din punctul meu de vedere dar sper sa va placa ❤❤


~Sper ca și tu ma iubești~ yaoiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum