"Hai Princess. Buat apa tu? " Jaemin
"Ah Nana. Saja lukis. Prof tak bagi Assignment. " Yeji
"Syok ar tu. Princess Jom teman Nana makan. Lapar la. " Jaemin
"Ye. Ala sian Nana kan. Jom kita gi Cafe. Princess lanja. " Yeji
"Yeay. Thanks Princess. Sayang kamu. " Jaemin
Kata jaemin lalu memeluk yeji. Jaemin memanggil yeji sebagai Princess dan yeji memanggil jaemin sebagai Nana. Jaemin memanggil yeji, Princess kerana yeji sgt manja dgnnya. Dgn rambut kerintingnya diikat pony tail, sangat comel. Jaemin juga menganggap yeji sebagai adiknya.
"Princess"
"Nae. Nana. "
"Princess comel la hari ni. "
"Hari ni je ke sebelum ni tak la. "
"Ah Ani. Cuma hari ni lebih comel. "
"Nae gumawo, saranghae. "
"Nae nado saranghae. "
Mereka sudah terbiasa dgn perkataan saranghae ni. Jadi tak la mereka rasa janggal. So kalau mereka ckp saranghae la sarang burung la tak kisah sbb tak jadi apa2 pon.
"Nana"
"Wae my Princess"
"Kenapa si Yuna tu tiru Princess. "
"Ntah tapi kalau dia tiru Princess pon, Princess tetap comel. "
"Dia nak rampas Nana dari Princess ke?"
"Hey. Don't talk like that my Princess. "
"Nae. Nana dah habis mkn ke? "
"Dah. Jom. Kita pergi gelanggang ice skating nak"
"Princess nak ikut nak tgk Nana main. "
"Heheh... Cutelah Princess ni. "
Kata jaemin lalu mencium kepala yeji. Harini yeji memakai hoodie warna biru cair dgn kain berwarna putih dan kasut boot yg sampai ke lutut tu yg mcm Twice selalu pakai tu. Warna kasut boot tu putih dan tapaknya berwarna hitam. Tapi kasut tu bukan yg jenis high Heels. Tapak dia rendah je. Aku tak tahu namanya.
Manakala jaemin memakai hoodie warna biru cair seluar jean putih dan kasut vans warna putih. Sodondon la jaemin dgn yeji ni.
(Anggap ja mcm tu.)
"Princess berangan apa tu. Kita dah sampai la. "
"Haha saja aje berangan. Nana cepat mulakan. "
"Nae, sabar dulu Princess. Pakai kasut dulu nanti beku kaki nana, mcm mna"
"Cepatlah Nana. Lembab la Nana ni. "
"Jadah punya Princess. Ko panggil Nana lembab. Kang tak tunjuk ice skating ni Kang. "
"Jaeminnie. Tolong jgn sebut Kang tu lagi. Kalau tak noona sumbat kepala kamu dlm hidung kambing. " Kata seulgi. Sambil disetujui oleh Kang Daniel.
"Heheh.. Sorry noona. Tak sengaja. "
"Pdn muka nana. Princess suruh cepat tak nak.Nak jadi kambing gitu,slow Aja."
"Ahoi kena bahan dgn Princess ke. Hahaha" Kata Kang Daniel.
Jaemin menjeling Kang Daniel.
Yeji dan Jaemin terkenal di kampus itu disebabkan oleh mereka yg terlalu rapat dan nama panggilan yg digunakan. Senior2 yg berkawan dgn mereka akan memanggil mereka sebagai Nana dan Princess. Yeji juga terkenal di kampus kerana sikapnya yg agak manja tetapi kekadang mencarut juga. Selain itu, rambutnya yg kerinting dan diikat secara pony tail itu telah membuatkan lebih ramai yg kenal mereka.
"Woah Nana, daebak. "
"Nae. Kasahamnida. "
"Alamak. Nana cepat sikit. Lepas ni ada kelas dance. "
"Rilex Princess. Ada sejam lagi. "
"Ouh ye ke. "
"Ye la sayang. "
"Nana, nanti kalau dah couple jgn lupa Princess tau. "
"Eh kenapa pulak ckp pasal couple ni. Nana lebih rela couple Princess drpd org lain yg tah pape."
"Ye la, Nana kan selalu dpt surat. Pastu org selalu usha. Tu nampak tu. "
"Alah Princess rilex la. "
"Mna boleh nanti diorang mbil nana, ha mcm mna? "
"Princess sayang, tak kan punya diorang nak ambik Nana daripada Princess. Lelaki lain banyak lagi tau. "
Kata jaemin lalu menarik tangan yeji untuk duduk di kerusi yg berdekatan dengan kelas mereka. Kemudian, yeji meletakkan kepalanya atas bahu jaemin. And jaemin mengusap kepala yeji. Sekali tgk macam pasangan.
(Halamak tak sangka ku boleh tulis cenggini. Hohoho. Bangga tahap bontot jap.)
Skip
Bunyi loceng menandakan kelas dah habis. Jaemin dan yeji pergi berjumpa abg dan kakaknya di kelas ice skate.
"Unnie. Lama tak jumpa unnie. Oppa mna?" Yeji
"Nae. Oppa gi tandas kejap. " Jaena
"Eh Princess, buat apa sini. Habis kelas dah ke. " Jeno
"Kitaorang dah habis kelas. Baru ja. " Jaemin
"Ouh." Jejae/Nona
(Jeno dgn jaena)
(Cam budak kecik lak kena panggil Princess. Aku un tak tau kenapa buat cita ni. Ish Ish Ish)
Backeu toeu theu Storyeu
"Nana. Bawak la Princess gi mna2 hyung dgn noona nak keluar. Balik mungkin lambat sikit. " Jeno
"Nae hyung-nim. " Jaemin
"Taik kau hyung-nim. Aku muda lagi la. " Jeno
Jeno pasrah dgn jaemin yg suka buat perangai tah papa.
"Hehe." Jaemin.
Continue❤
YOU ARE READING
Friendship Is Everything
FanfictionHwang Yeji seorang perempuan yg sangat cantik dan mempunyai rambut kerinting. Dia berkawan dgn lelaki yg bernama Na Jaemin. Dia mempunyai abg yg bernama Hwang Jeno. Na Jaemin seorang lelaki yg baik, prihatin sesuai dgn rupanya yg kacak itu. Dia j...