nos hát... hol is kéne kezdenem...
nem úgy sikerült ez a sztori ahogy terveztem.
2018 nyarán kezdtem bele, abban reménykedve, hogy egy-két hét alatt megírok egy nyári, rövid történetet.
a dolgok nem pont úgy alakultak ahogyan akartam, ezért több, mint egy évbe tellett lezárnom a könyvet.
aki még emlékszik az eredeti prológusra, az tudhatja, hogy eredetileg jenot egy önbizalomhiányos fiúnak szántam, aki jaemint megismerve építi fel az önbizalmát.
na és elkezdődött a suli, és semmi se jött össze itt wattpadon. mivel a visszajelzések sem jöttek olyan sűrűn, ezért kedvem sem volt a történethez, így csak összecsapott részekkel jöttem, amik miatt lassan eltértünk az eredeti terveimtől.
egyébként februárban írtam át a prológust.
és renjun karaktere a tizedik részben lényegében én voltam. az üzenetei leginkább nekem szóltak, hogy ideje lenne összehozni a két fiút, és lezárni a sztorit.
igen, rövid lett, és igen, nem legjobb, de egy évem munkája van benne, és nem fogom leszedni. legalább egy kis emlékeztető marad a jövendőbeli magamnak arról, hogy mennyit fejlődtem (ha fejlődni fogok egyáltalán).
köszönöm mindenkinek aki olvasott, aki voteolt, és annak a legjobban, aki kommentelt is. nagyon sokat jelentenek a visszajelzések 💘💘
és itt leírnám a jövendőbeli terveimet wattpadon:
a red lips című sztorimat szeretném folytatni, hiszen egy egészen kreatív ötlettel sikerült előállnom, és nem szeretném elvesztegetni.
az autumn leaves című sztorimat (nem tudom valaki emlékszik e rá) elkezdtem átírni, és télen új szereplőkkel, de újra közzéteszem. nagyon szeretem azt a sztorit, viszont szinte semmi visszajelzés nem jött rá, ezért leszedtem.
viszlát, és a következő könyvemben találkozunk !!!
KAMU SEDANG MEMBACA
youth | nomin ✓
Fiksi Penggemaramiben jaemin és jeno megismerkednek az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon @/JENOSAURORA 2018 - 2019 ✓