▪5▪

2.3K 54 87
                                    

Medyadaki resmi ben çizdim. Güzel mi?

Iyi okumalar📖📖

Eve girdim ve direkt üzerimi değiştirip rahat birşeyler giydim.

     Telefonu elime alıp baktığımda bir kaç bildiririm olduğunu fark ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


     Telefonu elime alıp baktığımda bir kaç bildiririm olduğunu fark ettim. Dünkü çocuk bana mesaj göndermişti;

                                          123:Yoongiyle aranda ne var?

                                          123: Neden onunla birlikte eve gittin?!

                                          123: Hye Jin!

                                          123: BANA CEVAP VER!!

lovemhj: Hey! Bana mesaj atmayı bırak. Tamam mı?!

lovemhj: Eğer böyle devam edersen çok kötü şeyler olur!

Belki onu tehdit edersem korkar diye düşünmüştüm ama tam tersi oldu.

                                          123: Cidden, beni tehdit mi ediyorsun

                                          123: 😂😂😂

lovemhj: Evet tehdit ediyorum

                                          123: Aman tanrım çok korktum 😂

lovemhj: BANA BAK!

lovemhj: Ben senin zannettiğinden çok daha tehlikeli birisiyim!

lovemhj: Anladın MI?!

     Aslında hiç de öyle birisi değildim. Onu korkutmaya çalışıyordum ama tam tersi ben korkuyordum. Bu yüzden mesaj atmayı bıraktım ve Ae Rim i
aradım. Belki onunla konuşurken korkum geçerdi.

~~~~~~

+Bunu mu giyeceğim cidden?

-Evet. Bence harika

Aynada bir kendime bir de üstümdeki kıyafete (!) baktım.

(Elbisenin göğüs kısmının biraz daha kızın göğüslerini kapattığını düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Elbisenin göğüs kısmının biraz daha kızın göğüslerini kapattığını düşünün)

+Cidden bunu mu giyeceğim Ae Rim?

-Üff! Yeter artık Hye Jin. 15 dakikadır aynı soruyu sorup duruyorsun. Evet bunu giyiceksin çünkü bara gidicez ve ordaki herkes böyle giyiniyor.

   
  Evet bara gidicektim. Hem de hayatımda ilk defa bu yüzden giderken giyecek kıyafetim olmadığı için Ae Rim den kıyafet istemiştim. Ama sadece kıyafet istemiştim bez parçası değil.

-Hye Jin öyle mal gibi bakıp durma. Bak ya bunu giyersin ve gideriz ya da sadece ben giderim ve sen evde sıkıntıdan patlarsın.

+Ama Ae Rim bu çok açık bir kıyafet. Ya birisi bize sataşırsa.

-Yalnız biz gitmicez ki.  Bizimle birlikte Tae, Yoongi, Jimin ve Jungkook da gelicek. Onlar bizi korur.

+ Ahh! Tamam o zaman gidelim. dediğim anda kapı çalmıştı. Galiba bizi almaya gelmişlerdi.

    
     Kapıyı açtığımda karşımda bir adet takım elbiseli Tae gormemle şaşırmış ve onu süzmeye başlamıştım. O da bana ve üstümdeki bez parçasına pardon kıyafete bakmaya başladı.

     Bir süre bakıştıktan sonra bu aramızdaki yoğun sessizliği bozan her zamanki gibi ben olmuştum.

+G-galiba bizi a-almaya geldin.

- Evet demiş ve gülmüştü. Kahretsin! Neden kekeledim ki ben şimdi. O sırada Ae Rim geldi.

- Vaaaay! Taehyung, çok yakışıklısın.

Tae utanarak ensesini kaşıdı. Aman tanrım çok tatlı!

-Sizler de çok güzelsiniz bayanlar. Hadi uzatmadan çıkalım arabada bizi bekliyorlar.

diyerek ayakkabılarımızı giymemizi bekledi.

+Ahh! Bu topluluklar hiç rahat değil. Canım acıyor. ( Ayakkabıları siz istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz canlarım)

-Mızmızlanma Hye Jin, giy işte.

    
     Zor da olsa toplulukları giydim ve arabaya binip gitmeye başladık. Biraz sıkışmıştık ama yine de sığmıştık arabaya. 20 dakikanın ardından çoktan varmıstık bile.

    
     İçerideki yoğun ter ve alkol kokusu yüzümü buruşturmama sebep olmuştu. Ayrıca her yerde yiyişenler vardı (sjshdjdj) Cidden hiç utanmıyorlar mı, onların yerine ben utanıyorum.

    
     Böyle düşünerek acemisi olduğum mekanda yürüyerek bir masaya doğru ilerledik. Yanımda Jungkook vardı. Diğerleri dağılmış ve kendi hallerinde takılıyorlardı.

     
     Jungkook Ae Rim in sınıftan bir arkadaşı. Bu yüzden onu çok tanımam. Belki bugün biraz konuşur ve tanışabiliriz.

-Ee Hye Jin ne içiceksin?

+Şey Ben bişey içmicem

-İçki içmicek misin?

+Hayır

-Peki, ama ben içicem, diyerek garsondan (kız) içki istedi.

+Cidden bunlar ne biçim garson götü başı açık (dedi üstündeki kıyafete bakmadan sjsodjdjd)

-Sjsbdhhdjsjskjsj Hye Jin burası bir bar

2 Saat Sonra

     Jungkook iyice sarhoş olmuştu. Diğerleri de hala gelmemişlerdi. Benim artık iyice midem bulanmaya başlamıştı çünkü içerisi cidden çok kötü kokuyordu. Lavaboya adımlamaya başladım.

  
     Lavaboya kimse yoktu. Işıkları açtım ve elimi yüzümü yıkayıp makyajımı tazeledim. Tam çıkacağım sırada içeriye Jungkook girdi. Işıkları ve kapıyı kapatıp üstüme yürümeye başladı.

+Jungkook gelme. Bak çok sarhoşsun

O hala üzerime gelmeye devam ediyordu.

+Jungkook lütfen gelme

    
     O bana doğru gelirken ben de yavaş yavaş arkaya doğru gidiyordum. Sonra bir anda sırtım duvara çarptı. Jungkook da iyice dibime girdi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Sarhoş olmasına rağmen yavaş ve narince öpüyordü. Bense karşılık vermiyor, ağlıyor ve cırpınıyordum.

     Ben ağlayarak çırpınırken o tek eliyle ellerimi arkamdan tuttu ve çırpınmamı engelledi. Tanrım ben ne yapı cam şimdi.



Tam 656 kelime.

Sizce bölüm güzel mi?

Neyse hadi bb🙋💋💋💋💋💋💋

THE SEXY_Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin