▪6▪

2.1K 57 48
                                    


Selammmm🙋

Medya mütüşmel ötesi😍😍😍😍😍😍😍

Neyse hadi yb yi okuyun📚📖📖📖




     Eli yavaşça belimden kalçama doğru iniyordu. Ben ise şu an yalnızca ağlayabiliyordum. Karşı gelme gibi bir şansım yoktu çünkü çok güçlüydü ayrıca ellerimi arkamdan tek eliyle sabitlemişti. O sırada diğer eli hunharca kalçalarımı sıkmaya başlamıştı.
 
     Artık çok uzun öpüştüğümüz için nefesim kesilmeye başlamıştı. O da benimle aynı durumda olduğu için dudaklarımızı ayırdı ve ben bu fırsatı değerlendirip bağırmaya başladım

+İMDAAAAAAT! YARD-

     Susmam için dudaklarını tekrar dudaklarıma bastırdı. Sonra birden bir ses geldi. Galiba birisi içeri girmişti. Kim olduğunu göremiyorum çünkü Jungkook içeri girerken ışıkları kapatmıştı.

     O kişi Jungkook'u üzerimden çekti ve ona yumruk atmaya başladı. Ben korkudan bir köşeye sinmiş sessizce ağlıyordum.

     Bir süre sonra sesler kesildi ve ışıklar açıldı. Ben etrafa bakmıyordum. Sadece yüzümü ellerimle kapatmış ağlıyordum. Bütün odada benim hıçkırık seslerim yankılanıyordu.

- H-hye Jin, sen iyi misin?

Bu Taehyung'un sesiydi. Ama ona bakamazdım çünkü anlamsız bir şekilde utanıyorum.

Sonradan yavaşça bana yaklaştığını hissettim. Önüme çömeldi ve ellerimi nazikçe yüzümden çekti. Bana o kadar nazik davranıyordu ki sanki en ufak bir şeyde kırılacakmışım gibi.

-Sen iyisin değil mi? O şerefsiz sana bir şey yaptı mı??

     Başımı belli belirsiz sağa sola salladım. O da rahatlamışcasına (Ne kadar uzun bir kelimeymiş sjdbd) bir "Ohh!" Çekti ve ağlamaktan harap olmuş gözlerime bakıp gülümsedi.

- Immm... Galiba biraz makyajın akmış

Bende omuz silktim ve kollarımı boynuna dolaşım.

+Ço-ok  *hıck*(ağlama belirtisi, anlamayanlar için söyliyim dedim)
te-teşekkür  eder-im *hıck*

O da buna karşılı olarak kollarını belime sımsıkı sarmıştı.

- Hadi içeri gidelim.

+Hayır! Ben *hıck* e-eve gidicem.

-Tamam ben seni götüreyim o zaman.

+ A-ama diğerleri beni gö-görürse *hıck* başıma toplanılar. B-bir de onlarla uğraşmak istemi-yorum.

-Merak etme zaten tanınmicak haldesin ndjdjdksksks

+YA!!

-Tamam tamam. Ben onlara uykunun geldiğini felan söylerim. Sen de o sırada gözlerini temizle de gidelim.

+Tamam

     Gittiğinde yüzümü çabucak temizledim ve beraber arabaya doğru yol aldık. Arabaya bindiğimde ise söylenmeye başladım.

+Bir daha kimse bana bara gidelim falan filan demesin yoksa ağzına otururum!

- Sjsndnsksiejsndjmmsjksjeiejsm😅😅😅

+ Bir daha benim yanımda bar kelimesinin "b"si bile geçerse yemin ediyorum kim olursa olsun döverim.

     Ben böyle söylenirken Taehyung da bana kahkahalarla eşlik ediyordu. Yol boyunca söylenmeye devam ettim ve ardından eve geldik.

     Tae'yle birlikte içeri geçtik ve yaşadıklarımızı daha doğrusu yaşadıklarımı unutmak adına birlikte oyunlar oynadık. Cidden ne yaşarsınız yaşayın Tae yanınızda olduğu sürece mutlu oluyorsunuz.

+Tae?

-Hm?

+Sen çok iyi birisin

     Başını önüne eğip ensesini kaşıdı. Galiba utanmıştı ve bu benim çok hoşuma gidiyordu. Yüzüme muzip bir gülümseme yerleştirerek konuşmaya devam ettim.

+ Yani çok tatlı ve iyi birisin

Yanakları kızarmıştı.

+ Yani çok tatlı, yakışıklı ve iy-

- Hye Jin! Kes şunu!

+ Ama daha sexy olduğunu söylicektim.

- Yağğğ!

Utancından kafasını koltuktaki yastığın altına geçirmişti.

+Tamam tamam sustum jdhdjsksj😂

O sırada gözüm saate takıldı.

+ Tae, saat çok geç olmuş, eve git sen iyi olucak.

- Evet haklısın.

     Ona kapıya kadar eşlik ettim. Gitmeden önce birşey olusa onu aramam gerektiğini falan söyledi ve gitti. Ben de o gittikten sonra uyumak için odama çıktım çünkü çok uykum vardı. Kafamı yastığa koyar koymaz uyumuşum.

Saat gece 3:00

     Gördüğüm korkunç kabusla kan ter içinde uyandım ve bir müddet nefesimi düzen sokmaya çalıştım. Sakinleşince yatağına geri uzandım ve gördüğüm korkunç kabusu düşünmeye başladım.

     Cidden çok kötü bir kabus görmüştüm. Rüyamda bana tecavüz ediyorlardı. Belki buğün yaşadıklarım yüzünden böyle bir kabus görmüşümdür bilemiyorum ama hem gördüğüm kabus hem de bugün yaşadıklarım yüzünden ağlamaya başladım. Yastıģıma sarılmış sessizce ağlıyordum ki arkadan belime sarılan ellerle ağlamam cıglıklara ve tüm vücudumu saran bir korkuya dönüşmüştü.

618 kelime

Sizce bölüm nasıl olmuş?

Bence biraz kısa ama yine de idare eder😉

Neyse kendinize iyi bakın 🙌🙌🙌🙌🙌😻

LOVE YOURSELF 💜💜💜💜💓💓👉💛








    

THE SEXY_Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin