ZawGyiဟိုတေန႔က clubမွာျဖစ္ခဲ့ေသာ ကိစၥေတြၿပီးခ်ိန္ကစလို႔ ဂေယာင္ဆူးရဲ႕ သည္းငယ္ဟာ သူ႔နားကို သိသိသာသာကပ္လာသည္...လံုးဝမခြာေတာ့ဘူးဟု ေျပာလ်ွင္ပိုမွန္ေပမည္...
ယခုလည္းကုမၸဏီသြားရန္ျပင္ဆင္ေနေသာ ဂေယာင္ဆူးေနာက္ တေကာက္ေကာက္လိုက္ခါ သူပါ ကုမၸဏီခိုက္ခဲ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကာင္ေပါက္ေလးေတြလို တိုးေဝွ့ကပ္ခြၽဲကာေျပာေနသည္..
လူေကာင္ႀကီးမွ အားမနာလို႔မေျပာၾကႏွင့္...
လူေကာင္ႀကီးတဲ့သူလည္း အသည္းနဲ႔ပါလို႔.."Daddyရာ သည္းငယ္လည္း လိုက္ခ်င္တယ္လို႔ ေနာ္ ေနာ္ ဆို....."
အသံေလးကို အူယားစရာေကာင္းေအာင္ေျပာၿပီး ဂ်စ္တိုက္ေနတဲ့ အဆိုးေလးေၾကာင့္ ဒိုဂေယာင္ဆူးတို႔လည္း ဆက္ၿပီးတင္းမခံႏိုင္ေတာ့ပါ..
"ကဲ...ေျပာမရလည္း သေဘာပဲ သည္းငယ္ေရ...ဟိုေရာက္ရင္ေတာ့ ကိုယ္အလုပ္လုပ္ေနတာကို မေႏွာင့္ယွက္ရဘူးေနာ္"
"ရက္စ္ daddy...အမိန္႔ကိုနာခံလ်က္ပါ.."
ကုမၸဏီလိုက္ရလို႔ အူျမဴးသြားတဲ့ သည္းငယ္ဟာ ခနၶာကိုယ္ႀကီးမွ အားမနာ ခုန္ေပါက္ေနေလရဲ႕....
အသည္း အူပြတ္ေလးက သေဘာက်ေနေတာ့ဒီကလူႀကီးလည္း ေပ်ာ္ရတာေပါ့ကြယ္...
က္ုယ္ျမတ္ႏိုးရတဲ့သူ ေပ်ာ္ရႊင္တာကိုပဲျမင္ခ်င္ၾကတာမလား.....°°°°°°°°°°°°°°°°°
"Daddyေရ..............."
သံ႐ွည္ဆြဲေခၚသံတစ္ခု...
မဟုတ္ဘူး တစ္ခုမကေတာ့ဘူး အေခါက္ေပါင္းမ်ားစြာ႐ွိေအာင္ေခၚေနေသာ သည္းငယ္ဟာ ပ်င္းလို႔ဆိုၿပီး ဂ်ီတိုက္ေနေလရဲ႕..."သည္းငယ္ Daddyအလုပ္ေတြလုပ္မရဘူးျဖစ္ေနၿပီ မဆိုးရဘူးလို႔ေျပာထားတယ္ေလ!"
ေလသံေလးအနည္းငယ္မာလိုက္ေတာ့ ညိဳးက်သြားတဲ့ မ်က္မွာေလး...
ဒီကလူကပဲ လူဆိုးႀကီးလိုိလုိ...
သည္းငယ္ခြၽဲတာဆိုလို႔ ေဟာဒီက ဒိုဂေယာင္ဆူးႀကီးပဲ႐ွိတာမလား..???
အဲ့ေတာ့ ခြၽဲသမ်ွရစ္သမ်ွကို ျပံဳးျပံဳးႀကီးနဲ႔ ခံတာေပါ့ဗ်ာ..."ကဲပါသည္းငယ္ရယ္...ခဏေန ကိုယ္အလုပ္ေတြအကုန္လုပ္ၿပီးသြားရင္ ထမင္းသြားစားၾကမယ္ ဟုတ္ၿပီလား?? အခုေတာ့ gameေဆာ့ၿပီးေနလိုက္ဦး.."
YOU ARE READING
𝚂𝚞𝚐𝚊𝚛𝙳𝚊𝚍𝚍𝚢(𝙲𝙷𝙰𝙽𝚂𝙾𝙾)
Romancesugar daddy လား..? လိုခ်င္တာေပါ့...ဒါမဲ့ အဲ့sugar daddy က ကြၽန္ေတာ့ကို ေမြးစားမယ့္ အခ်ိန္ထိ ေစာင့္ေနမွာမဟုတ္ဖူး...ကြၽန္ေတာ့္ကိုေမြးစားေအာင္..ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲ ဖန္တီးမွာ....!