/!/Nocowanie/!/Rozdział 1 /!/

17 2 0
                                    


              Pov.Niemcy

wstałem bardzo wczesnego ranka i od razu wstałem na nogi, Naturalnie przebrałem się i poszedłem ćwiczyć.

//TIME SKIP//

po ćwiczeniach poszedłem zjeść zdrowe śniadanie po czym zacząłem się pakować na nocowanie u Japonii, mówił że będzie tam dużo kraji , gier i zabawy. Więc czemu nie? po spakowaniu wszystkich rzeczy zastanowiłem się i pomyślałem że mogę coś zrobić bo zostało jeszcze dużo czasu... posprzątałem trochę dokładniej w domu i wyprowadziłem moje psy.

//Time skip bo leniuch ze mnie ^v^...// 


szedłem w stronę domu Japonii , gdy byłem przy drzwiach zadzwoniłem do nich a przed oczami ukazał mi się Japonia.


Japonia- Proszę, wejdź Niemcy-San


wpuścił mnie do jego domu, wszyscy siedzieli w kółku i zamierzali grać w butelkę. Był tam włochy, Romano , Hiszpania , Ameryka , Francja , Chiny , Anglia , Rosja , Hong-Kong , Belgia , Austria , Węgry , Prusy , Ukraina, Białoruś i Seborga.

Prusy- to kto zacznie kręcić?

Francja- oczywiście że ja~ 


Francja zakręcił po czym wypadło na Anglię.


Francja- Prawda czy wyzwanie?

Anglia- pytanie...

Francja- czy kiedykolwiek pocałowałeś w usta osobę tej samej płci?

Anglia-jeszcze nigdy nikogo nie całowałem więc , nie.

   Anglia zakręcił butelką po czym wypadło na Węgry 

Anglia- prawda czy wyzwanie?

Węgry-Wyzwanie! :D

Anglia-Zdejmij z siebie jedną część swojego ubrania.


Węgry zdjęła... swoją skarpetkę 

po czym zakręciła butlą która wypadła na Włochy.


Węgry-Prawda czy wyzwanie?

Włochy-wyzwanie.


Węgry chwile popatrzyła na mnie i na niego z dziwnym spojrzeniem...

Węgry-pocałuj osobę siedzącą obok ciebie ... ale nie tak normalnie , tak z językiem>:3...


                                         były obok niego 2 osoby , ja i Hong-Kong.

Nagle Włochy wstał i usiadł i na kolana szepcząc ''Przepraszam,, po czym mnie pocałować z językiem jak kazała Węgry.

/!/''Czas leczy rany..,, /!/hetalia/!/GerIta/!/Where stories live. Discover now