1. Bolum

10 1 1
                                    

Gün boyu okul için alışveriş yaptık ve kendimi çok yorgun hissediyorum.Bu nedenle eve gelir gelmez kendimi yatağa attım. Ankara da bıraktığım can dostum, ciğerim Derya'mi düşünürken birden aklıma dank etti. Derya gibi bir arkadaşım olabilecek mi? Bunu düşünürken farketmeden uykuya daldım.

Bu sabah annemin zoruyla yataktan kalkmaya çalıştım daha doğrusu kaldırılmaya çalışıldım. Oflaya puflaya banyoya doğru gidiyorum.

Okulun ilk günü okula gidilir mi? Biraz daha uyusam n'olacak sanki?

Elimi yüzümü yıkadım ve ustumu değiştirmeye gittim. Maalesef bu sene ki okulum uniformaliydi. Geçen sene ne güzel serbest gidiyordum. Liseye geçmenin zararlarından biri daha... Gerçekten çok farklı okul kiyafetlerimiz var

Hazirlandiktan sonra mutfağa annemin yanına indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazirlandiktan sonra mutfağa annemin yanına indim. Bu saatte kahvaltı yapabilecek kadar uyanamadim. Bu yüzden anneme hazır olduğumu söyledim ve arabaya bindim. Okulumuz uzak olduğundan ve yeni tasindigimiz için buraları bilmedigimden beni annem goturcek.

...

Nihayet okula vardık. Sirama geçtikten sonra sınıftakileri bir güzel suzdum. Neredeyse herkesin bir arkadasi vardı. Bir kaç kişi ise boş boş etrafı izliyordu. Bir kaç kişiyle iyi arkadaşlık kurabilecegimi düşünüyorum ama heveslisi gibi hemen konuşmak istemiyorum.

Ve klasik müdür konusmalarii. Gerçekten ortaokuldaki gibi klasik şeylerden bahsediyor. Dinlemek gereksizdi ama yapicak daha iyi bir isim yok.

...

Nihayet sınıfa girdik ve her zaman oturmak istediğim sıraya yerleştim. Cam kenarı üçüncü sıra. Ne tembel sırası ne de çalışkan. Hocaların gözüne de batmiyorum. Yanıma tek takılan kizlardan biri oturdu. İyi birine benziyor. O da benim gibi pek kimseyi tanimiyor gibi gözüküyor. Yavaş yavaş herkes yerleşti ve öğretmen geldi.

...

Nihayet teneffüs vakti geldi. Ders boyu hiç konusmadigim " yeni " sıra arkadaşım kantine gitmeyi teklif etti. Tanışmak için iyi bir yol gibi gözüküyor. Pek ac olmasam da kabul ettim.

- Sınıfta hiç konuşmadık. Tanissak iyi olcak galiba. Benim adım Mira.

Ders boyu hiç konusmadigimiz için birden bire sohbete başlayınca afalladim.

-Benim adım da Ceylan. Tanıştığımıza memnun oldum.

-Ee.. Neler yapmaktan hoşlanırsın?

-Ben tam bir spor aşığıyım. Buraya taşınmadan önce Ankara da bir voleybol kulübünde lisanslı oyuncuydum. Peki sen neler yapmaktan hoslanirsin?

-Ben dans etmeye ve şarkı söylemeye bayılıyorum.

Bu sırada kantine varmıştık bile. Hemen sıraya geçip birşeyler aldıktan sonra daha iyi tanışmak ve aldiklarimizi yemek için bahçeye indik. Kendimize bir bank bulup hemen oturduk.

-Ankara'dayken demistin. Buraya yeni mi tasindiniz?

-Evet. Yani çok olmadı. Siz ne zamandir burda oturuyorsunuz?

- Biz de bu yıl tasindik. Babamın işleri nedeniyle buraya gelmek zorunda kaldık.

-  Biz de ayni sebeplerle geldik aslinda.

- Galiba biz seninle iyi anlasicaz.

- Galiba.

- O zaman birbirimizi daha iyi tanımaya ne dersin?

- Olabilir aslında.

...

Nihayet son derse girdik. Ve son beş dakika. Yorgunluktan oluyorum. Lise hiç de ortaokula benzemiyormus. Dersler daha ağır.  Aha! Zil çaldı. Artık eve gitme vaktiydii. Bugün beni annem alicagi için yeni en yakın arkadasimla ( Tabi Derya' dan sonra) vedalastiktan sonra sınıftan çıktım ve arabaya bindim.

Yol boyu annemin  sorularını cevapladiktan sonra nihayet eve vardık. Hemen kendimi odama attım. Biraz rahatlamak adina çabucak ılık bir duş aldım. Hemen üstümü değiştirdim ve bir şeyler yemek için aşağıya indim.

...

Bir şeyler yedikten sonra odama çıktım ve yarın için biraz kitaplarımı inceledim. Biraz kitapta okuduktan sonra uykuya dalmışım.

...

Annemin bagirmasiyla yataktan sicramam bir oldu

- Noluyo bee. Uyuyan insan böyle uyandırılır mi onu geçtim ben senin öz evladinim bee ne istedin benden.

- Uyanmiyosan yapılır. Anneyim ben.

-  Tamam bee kalktım işte.

Her zaman yaptığım işleri yapıp hazırlandım ve akşamdan hazirlayamadan uykuya daldım çantamı hazırlayıp evden çıktım. Bugün yuruycem çünkü okul arabanın valismasini gerektirecek kadar uzak değil ve hava çok güzel.

...

Tam vaktinde yetiştim ve Mira'nın yaninda yerimi aldım ve şükür ki müdürün konuşmasına yetisememistim.

İlk ders Edebiyat. Bu derse nednse isindim.
Hoca da geç geliyo zaten hemen yerime kuruldum. Zaten ben kurulana kadar hoca da gelmişti. Ama bu sefer yanında bir öğrenci de vardı. Bir saniye ama bu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim kankam bir hırsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin