For Your Pleasure -10.Díl-

7.5K 380 15
                                    

Četla jsem teď příběh od kamarádky (píše fakt moc dobře) a musím říct, že doopravdy píšu jak totální ubožák. 

Moc moc moc moc si vážím toto, že to vůbec někdo čte. A doopravdy jsem ráda za všechny likes a komentáře. 

*Harryho pohled*

Hned po tom incidentu Louis usnul.

Jeho řasy se lehce tiskli k sobě a rty mumlali nesmyslné slova. Možná se mu něco zdá. Přemýšlel jsem a koukal jsem na jeho tvář, která se lehce třpytila ve světle měsíce, který pronikal oknem. Nikdy jsem si nemyslel, že se mi 17letej kluk dostane takhle pod kůži. Jeho noha se přesunula tak,že jsem mohl vidět jeho sametovou pleť. Vypadal tak klidně. Tak vyrovnaně. Jakoby  bylo všechno tak jak má.

Teď když se vrátil.

___

*flashback*

"Kurva Harry uklidni se. Jsi opilej" Zařval na mě Liam. Chytl mi ruce, které kolem sebe mlátili. Měl jsem takovou chuť někoho praštiť. Měl jsem chuť jít za Louisem a ošukat ho tak, že by se týden nemohl postavit. Byl jsem na něj tak strašně naštvanej. Nikdy se mi nestalo, že bych nedostal to co chci. Nikdy. Ubohej malej fracek, kterej sám neví co chce. "Liame, dej mi sakra tu posranou dávku nebo odtuď hned vypadni." Ječel jsem na něj zatímco mě pořád držel přitisklého ke zdi. po pár minutách jsem se uklidnil a Liam mě pustil. Sesunul jsem se k zemi a rozbrečel jsem se.

Mlátil jsem se rukama do hlavy a snažil se tak dostat z hlavy své myšlenky.

___

Začal jsem si uvědomovat co se to semnou stalo.

Nikdy jsem si nedovolil nemít své tělo pod kontrolou, ale teď vím, že vlastně od té doby co jsem začal s fetem už dávno pod kontrolou nemám nic. Možná proto, je tohle jediná věc o kterou nechci přijít. 

Někoho vlastnit. Ovládat. Ten pocit, že mám nad někým kontrolu.

Podíval jsem se na Louise, který pořád tvrdě spal. Jeho nahé tělo leželo na přikrývce a já si tak mohl prohlédnout jeho krásné křivky. Dlaň jsem si položil na jeho stehno a pomalu jsem prstama projížděl po zadečku, ďůlcích na zadech, lopatkách a krku na kterém se tvořili menší modřinky. 

Lehl jsem si blíž k němu a přitáhl jsem si ho na sebe. Jeho dech se mi odrážel od krku a já jsem stím pocitem usnul. 

*Louisův pohled*

Cítil jsem jak mi Harry jednou rukou chytl stehno a posunul ho tak, že jsem ho měl přehozený přes jeho nohy. 

Chtěl jsem to ignorovat, ale Harryho prst mi začal přejíždět přes moje teď tak bolestivé a citlivé místo. Kousnul mě do ramena a pak mi tam celý prst zasunul. Zasténal jsem a chytl jsem Harryho silně za paži. "Pořád tak volnej," zašeptal mi Harry do ucha. Začal zrychlovat a přidal rovnou další dva prsty. Strašně to bolelo, ale Harryho dlouhé prsty byly přesně v tom místě, které mi způsobilo nepředstavitelnou rozkoš. Začal jsem svůj penis třít o jeho stehno stejným tempem jakým přirážel do mé prostaty. "Harry, já už.." sténal jsem a snažil jsem se dostat k vrcholu. V tu chvíli ale Harry přestal. Vytáhl si mě úplně na sebe a silou do mě vniknul. Byla to taková bolest, že jsem mohl cítit jak jsem mu zuby projel přes slabou kůžičku na krku. 

Harry zasténal a začal přirážet ještě hlouběji. Myslel jsem, že vybouchnu, ale Harryho ruka se dostala mezi naše těla a silně mi stiskla kořen penisu. Chtěl jsem brečet. Bylo to tak intenzivní a já jsem nemohl vyvrcholit. 

Donutil mě si na něj sednout a začal pomalu kroužit boky. Položil jsem si dlaně na jeho hrudník a přivřel jsem oči. "Harry oh ježiši prosím" Zamrmlal jsem a přejel jsem přes jeho bradavky.

Zasténál a udělal se do mě. Konečně mě pustil a párkat do mě silně přirazil. 

Udělal jsem se a únavou jsem si na něj lehl. Chvíli ve mě ještě zůstal a líbal mě na krku. 

Po chvíli jsem zvedl hlavu a podíval jsem se mu do očí. Rukou mi odhrnul vlasy z obličeje a mezi obočím se mu udělala vráska. "Jsi tak krásný" zašeptal ranním chraplavým hlasem. "Už mě neopouštěj"

Políbil jsem ho.

For Your PleasureKde žijí příběhy. Začni objevovat