2.bölüm

112 4 2
                                    

  Medya TUNÇ SADRAZADE.. Arkadaşlar kitapda bir deyişiklik yapdım balacanın anne ve babasını öldüyünü söylemişdim amma öyle olmayacak onlar seyahatde olacak çünki ölü olurlarsa final çabuk olur. Neyse kitaba geçelim.....


Evet noldumu Sıçan Mert üzerimi ıslatdı ve abim olacak öküz hala gülüyor ahh şimdi senin lakapbının hakkını vericem mert ağızına sıçıcam amam ilk önce üzerimi deyişicem. Ne? Tabikide yanımda her zaman kıyafet getirmiyom amma bu gün beden dersi bardı eşofmanlarım var yani. Her neyse üzerimi deyişdikden sonra merti bir güzel dövdük kızlarla ve oturtup makyaj yaptık.. Zafer benim haha.....

😉😉😉😉😉😉
Dersddn sonra eve geldim ve yatağıma uzandım ve telefonuma ani bir mesaj geldi.
Kimden:055 67.......
Bu gün çok güzeldin Balca
Balca:ne? Sen kimsin
055 67...... :kısaca A de

Hemen adını A diye deyişdim ve cevap verdim
Balca:kimsin ve numaramı nerden buldun?
A:öyrenirsin bir gün belki
Balca:hemen söyle
A:adım A söyledim işte
Balca:ne demek A ve sen beni nerden tanıyorsun

A:merak etme öyreniceksin
Çevrim dışı son görülme 14:08

Ne yani bu da kimdi ve ne istiyordu. BELKİ HAYRANINDIR?
SALAK SALAK KOMUŞMA REMZİYE. BENİMMİ HAYRANIM HAHA ÇOK KOMİK ABİLERİM VARKEM DİDMİ?
Ne? Evet Tabikide iç sesimin adı var. Neyse bunu kim olduğunu bulmalıyım. Dur nu sesde ne aşağıda ses geliyo bu ne be? Hemen aşğıya inidm ve noldu biliyormusunuz?
Arday abim Sinan abimin üstünde  GÖRKEM ABİM VE TUNÇA ABİMDE GÜLMEKDEN YARILIYOR. aslında komik dilet amma onlara yardım etdim hemen. Ha birde oyun oyniyorlarmış bir bir lerinin üzerine düşmüşler evet çok qarip bir aileyiz..
Ne oyunumu? Tabikide klasik bir oyun UZUN EŞŞEK amma nasıl düşdüler anamıyom nasıl becerdiler acaba. Ahh abilerim..

Evet yeni bir bölüm daha nasıldı sizce bu bölüm? Ve A kim sizce? Gerçekten gizli hayranmi sizce?....

Ha bu arada BALCANIN 4 arkadaşı var hepisde yakın 1 erkek 3  kız sizce hangi karakterler olsun onlar önerilerinizi yazın yoruma ıütfen.. Bu arada bölüm itifahı

Öpüldünüz bacımsular♥️♥️♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 18, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

5 Abi Mi? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin