7 tag -> 7 ok

418 41 2
                                    

-ˏˋ Bevezetés ˊˎ-

Junggika ɪs ᴛʏᴘɪɴɢ... 

Sziasztok, drága mochiam!
Ebben a részben 7 okot fogok mondani amiért odáig vagyok a BTS-ért.
Egyszerű hogy miért pont 7 ok, mivel 7-en vannak. ^^

Mielőtt felsorolnám a hét okot, viszonylag lekorlátozom magam. Mivel odákat tudnék zengeni a fiúkról.
De nem akarom egyetlen fejezetbe belesűríteni minden egyes gondolatom, ígyhát igyekszem röviden összefoglalni a mondandómat hogy azért a kövi fejezetekben is tudjak mit mondani.
Tehát a következő fejezetekben jobban kifejtem őket.

-ˏˋ Az okok ˊˎ-

Az első ok

Szóval az első ok az viszonylag egyszerű - az inpiráló dalszövegeik.
Sok más művésztől eltérően ők fontos témákről beszélnek, mint például az önbecsülés, önszeretet, barátság és még nap-estig sorolhatnám.
Nagyon sok zenész csak értelmetlenségekről énekelnek. (Pl: alkohol, kábítószerek, tea....)
(Persze, nem mind. Most itt főlleg a trash zenékre gondolok. )

Igazán hálás vagyok hogy megismerhettem ezt a bandát, akik nem beszélnek ostobaságokról, és hogy önerőből segítik az embereket.
Dalszövegeik emberek százezreinek segítik mindennapjait. Nem vagyok meglepve, hogy a zenéjük tényleg gyógyítanak, mert ha elolvasod őket és megérted akkor igazán mély jelentéssel bírnak.

Sokan nem tudnak velük lépést tartani, és néha én sem. Hisz annyi rengeteg díjat nyertek már, amit megérdemeltek!
(Top social artist)

A második ok

A második- a kemény munkájuk és az odaadásuk.
Az összes A.R.M.Y. (legalábbis a nagyrészük) tudja hogy a fiúk sok mindenen keresztül mentek.
Lenézték őket, kicsi vagy szegény családból származnak. Valamikor ugyanazt a kaját kellett enniük három héten keresztül, és nem villás lakomára gondolok. (Ezt valahol olvastam.)
De ők nem adták fel.
Szét akartak válni a N.O. időszakában mivel nem volt elég pénzük folytatni, de még is az álmuk felé haladtak. Több mint 12 órán át gyakorolnak, edzenek, hogy minnél jobban teljesítsenek nekünk. Anyait apait bele adnak a táncaikba, és az zenéjükbe. Mindenegyes tag keményem dolgozik, s eközben próbálják elrejteni hogy fáradtak. Ám minden egyes előadásukon továbbra is a legjobbak.
Most nem tudom ha ez nem kemény munka, és odaadás akkor őszintén szólva nem tudom mi az.

Harmadik ok

A harmadik ok, hogy saját dalokat írnak, maga a zene alapja, és a szöveg is az ővék nem más írja helyettük.
Nagyon sok olyan van a zeneiparban, hogy mások írják az előadónak a szöveget. Néha még ez is rosszul sikerül. (Nem általánosítok, csak vannak olyan előadók akik még úgy is képesek rossz számot előadni hogy más írja helyettük. Mondjuk erről is tudnék beszélni. De kérlek ezt ne vegyétek általánosításnak!
Vannak olyan előadók akik még így is szuperek, hogy nem a sajátjuk a zeneszöveg.)

Az tény hogy ha egy olyan bandát választunk, aki saját zenét ír, sokkal lehengerlőbb, mint ahogy azt néhány ember gondolná. Valójában nem olyan könnyű inspirációt, ihletet kapni, és egy olyan munkával elő állni ami mindenkinek elnyeri a tetszését. Ugyanakkor a saját stílustól, hangzástól se térjen el a dal, és passzolnia kell az előadóhoz.
Még jelentősebbé teszi, hogy sajàt maguk írják a szövegeket, hogy érződik a dalajikban hogy eddig min mentek keresztül, miket tapasztaltak meg az életük során, amit szeretnének és ezeket előszeretettel leírják a dalaikba.
Mint például az önszeretetet.

Dolgok amiket minden ARMYNAK TUDNIA KELL (Hun)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora