Bölüm-3

72 6 4
                                    

Arkadaşlar, lütfen desteklerinizi esirgemeyin. Bu hikâye için elimden geldiğince uğraşıyorum, siz de elinizden geldiğince bana destek olun.

İyi okumalar...

Karşıma yine bol mizahlı videolar çıktı. Benim favori sayfam huzunlubirponcik. Güzel paylaşımlar yapıyor. “Lan! Şarj telefondan çıkmış.” Telefona o kadar adapte olmuşum ki şarj kablosunun çıktığını görmemişim. Hemen taktım telefona. Benim telefonum Samsung, zar zor idare ediyorum. “Ah baba, ah! Bir İPhone alamadın bana. Kendimi böyle çok fakir hissediyorum.” dedim kendi kendime. Gerçi buna da şükür. Nokia'nın tuşlu telefonlarını kullananlar var. Annemin sesini duydum: “Sare, Aysel teyzen beni kahve içmeye çağırmıştı. Ben çıkıyorum. Eğer karnın acıkırsa başının çâresine bakarsın.” Anne ne kahvesi ya? O dedikoducu Aysel'in yine dedikodu yapası tutmuştur da konuşacak kişi bulamamıştır. “Dedikodu yapmaya gidiyorum.” desene sen şuna. “Tamam anne.” Annem evden çıktıktan birkaç dakika sonra benimki guruldamaya başladı. Annemin gitmesini mi bekledin lan şerefsiz?! Mutfağa gittim. Yumurta kızartmaktan başka yapabildiğim bir şey yok zaten. “En iyisi yumurta kızartayım ben.” dedim. Tavayı ve yumurtaları aldım. Tam yumurtayı kıracakken... “Ding Dong!” “Kesin annemdir.” dedim içimden. Yüksek sesle konuşarak kapıya doğru gittim. “Anne, dedikodu listeni yazdığın defterini mi u...” Kapıyı açtığımda lafımı tamamlayamadan sustum. Sizce neden? Gelen annem değilmiş, Arzu ve Esin'miş. Arzu'nun elindeki kapta yaprak sarmalar, Esin'in elindeki kapta ise poğaçalar vardı. Karnımdaki guruldama sesleri tüm apartmandan duyuldu galiba. “Allah'ım, bu gördüklerim bir rüyadan mı ibaret?” dedim büyük bir sevinçle. Güldüler bana. Esin, “E ne bekliyorsun, içeri almayacak mısın bizi?” dedi. “Doğru lan. Yaprak sarma ve poğaçaları görünce şaftım kaydı benim. Kusuruma bakmayın.” deyip içeri geçirdim en değerli misafirlerimi. Arzu, “Ee sormayacak mısın neden elimizde bunlarla sana geldiğimizi?” dedi. “Harbi siz neden böyle geldiniz bir anda?” “Kız, dedikoducu Aysel teyzede gün varmış bugün. Bizimkiler de oradaymış. Annem beni aradı, Esin'le beraber gittik. Aysel teyze de israf olmasın diye bunları verdi, sağ olsun. Meliha teyze de (annem) gelmişti biz çıkarken. Bugün temizlik yaptığı için geç gelmiş.Biz de belki açsındır diye sana gelelim dedik.” Yerim ben bunları. Kankalarını da pek bir düşünürlermiş. İkisinin yanağından öptüm. Muhabbet ede ede bir güzel tıkındıktan sonra annem eve geldi.

Bölüm sonu...
Canlarım, bugünkü bölüm biraz kısa oldu ama telafi edeceğim.
Öpüldünüz...

MUHTEŞEM ÜÇLÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin