Nový začátek 3

6 2 0
                                    

Seděla jsem na stoličce a podpírala si položenou rukou na parapetu bradu, otráveně a smutně jsem vyhlížela do ulice...
Viděla jsem jen starší paní v lehkém kabátku venčit svého malého psa, zvedla jsem oči k obloze, bylo vidět snad milion hvězd, oči se mi sami zavřeli, přála jsem si jen aby bylo vše v pořádku. Na okamžik jsem otevřela oči abych se podívala kolik je hodin, otočila jsem se na své digitální hodiny na svém nočním stolku vedle postele, která byla hned vedle dveří, bylo 22:59, chtěla jsem se zvednout a jít si lehnout, ale když jsem se otočila nazpátek abych zatáhla tak jsem uviděla jak se přímo naproti mému pokoji rozsvítilo. Sedla jsem si zpátky a pozorovala jsem co se bude dít.
Bylo naštěstí roztaženo, takže sem krásně viděla do pokoje. Po chvíli někdo prošel a zastavil se přímo před oknem. Když jsem si uvědomila kdo tam stojí a převlíká se, myslela jsem si že jsem v ráji. Když se otočil k oknu aby zatáhl závěsy, neuvědomila jsem si že jsem tak vykloněná a že jsem hodně vidět. Když zatahoval podíval se na mě a pousmál se. “Bože můj!„ “To je trapas!„ vykřikla jsem.
Začala jsem jančit a popobíhat po pokoji... Nevěděla jsem co dělat a tak jsem si lehla a řekla si že to zaspím, ale stejně jsem na to furt myslela.

V rytmu bušícího srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat