Práve sedím v aute na nákupy s maminou a s jej frajerom. Teda chystám sa na Erasmus do a Osla. Keď neviete čo to je tak je to jazykový kurz na ktorý som sa konečne dostala.
No ale inak btw volám sa Laura Crasley [čitaj 'Krešsli' ] a mám 16 rokov. Rada hrám futbal a aj florbal wow divná som či nie? Chodím na gymnázium a som pomerne dobrá žiačka ale inak hlúpa na všetkých predmetov okrem angličtiny. Som brunetka ktorá má 167 cm. Áno ja viem že som nízka. Mám rozvedených rodičov, môj otec je Nór a mama je Angličanka. A keďže mám rozvedených rodičov tak mam priezvisko momentálne po otcovi. No inak ako som sa dostala do Erasmusu?
O T E C - keďže vie že rada rozprávam po anglicky a od 12 som po ňom túžila ísť tak mi ho zaplatil. Ahhh áno viem dobrého otca mám.No každopádne stojíme pred nákupným centrom idem si dokúpiť oblečenie a somariny. Prvé sme vošli do H&M tam som kus nešetrila keďže oblečenie tam majú T O P. Potom sme boli v Bershke, Pull&Bear, Stradivarius, Forever 21, v Footshope a nakoniec v supermarkete po nejaké papaničko. Došli sme domov o nejakej pol 9 keďže už nákupné centrum zatvárali. Došla som domov a začala som sa baliť. Som kus divná ale vždy sa balím 2 dni pred tým aby som si bola kus istá že mám všetko. Zobrala som si kufor a balila.
22:37
„ Laura už spíš? " zaklopala mama.
„ nie spím s otvorenými očami a počúvam pesničky na repraku. "
„ hahaha veľmi vtipné, no každopádne už ti prišiel e-mail že s kým si v rodine? "
Áno počujete správne budeme rozdelený v rodinách a neskôr v hosteloch.
„ hej prišiel u nejakých Timprew a neskôr na izbe s nejakým Martiniusom Gunsonom či dajak tak no každopádne prečo sa to pýtaš? "
„ no len tak keďže otec písal že môžeš prísť za ním do Troforsu keď budete mať voľno " vzdychla si.
„ tebe to snáď vadí keď budem chodiť za otcom do Troforsu? " zamračila som sa.
„ ni-e ni-e no nič dorob si veci a choď spať " povedala a poslala mi vzdušnú pusu.No neskôr som už len upratala bordel ktorý som narobila počas balenia sa, počúvala pesničky, a scrollovala instagram a počas z toho som stihla aj zaspať.
9:26
„ Laura stávaj! " vzkríkla matka.
„ šak koľko je hodín?! " vzkríkla som po nej.
„ pol jednej a a zajtra o 3:16 lietaš do Osla slečna "
„ to už je toľko hodín?! "
„ nie nieje hlavne vstaň a skontroluj či máš všetko či ti netreba niečo dokúpiť a tak. "
„ aaaaaaaaaggh božee. " vzkríkla som.
„ no pomeee davaj keď nebudeš dole do 10 min. oblečená, učesaná ta ti zruším let. " povedala a odišla z izby.Takže vyšla som z mojej lásky a.k.a mojej postele a vybrala sa ku skrinke. Vybrala som si čierne džíny a na to Thrasher tričko a nechala si preisotu čiernu Vans mikinu. Po 3 minútach vyberaní som vošla do kúpeľne v ktorú mám v mojej izbe. Otvorila som dvere a prvé čo som videla bol bordel vedľa umývadlá.
„ ah božeeee ja ho zabijeeeem! " vzkríkla som po celej izbe a kúpeľni.
No nechala som ten bordel tak a vyčistila som si zuby. Po 4 minútach som bola done a zišla som dole schodmi do kuchyne.„ čo si tam vrieskala? " spýtala sa ma mama.
„ bože Benji zase mi pomohol urobiť bordel pretože si ho zabudla dať do záhrady."
„ tak prepáč že niesom robot no. " švihla z rukami.Každopádne idem jesť raňajky takže som si vybrala zo skrine čokoládové cereálie a naliala som ich mliekom. Wow zaujímavé avšak chcela som ísť jest ku telke len ma niekto zastavil.
„ heeej slečna kam si myslíte že idete jesť? "
„ nooo do obývačky? "
„ no to určite padaj do kuchyne " povedala mama.Musela som dojesť raňajky v kuchyni a rýchle utekala do izby aby som si všetko skontrolovala.
13:42
„ máš všetko? " spýtala sa mama.
„ no hej len asi mi treba pár fľašiek vôd "
„ to dokúpime počas cesty, a oblečenie všetko v poriadku? "
„ heeeej všetko ok a peniaze mi nezabudni dať neskôr "
„ jasné " povedala a odišla z izby.Celý deň som len preležala v posteli, počúvala pesničky a robila somariny takže celý deň bol nudný.
1:48
„ máš všetko, pás, mobil, nabíjačku, mečbuk, peniaze? " spýtala sa ma mama.
„ MAMI je to 'Macbook' !" skríkla som po nej.
„ veď to je jedno hlavne či máš všetko pripravené a tak. "
„ áno mám. " povedala som.
„ ok tak daj si veci do tašky NAOZAJ skontroluj či máš všetko a do 10 až 15 minútach buď pri aute s kufrom a taškami okey? " povedala a ja som len prikývla. Nahádzala som si do Kanken tašky nejaké žuvačky, powerbanku, malú fľašu vody, doklady a proste somariny. Vošla do kúpeľne skontrolovala či mám všetko a odišla do auta.„ mamii viacej vody mi treba "
„ dobre len už nastup nech nezmeškáš let."2:27
Sme na benzínke a zobrala som si nejaký croissant a 3 malé fľaše vody. Takže keďže benzínke je pár km od letiska boli sme tam tak za 15 minút.„ hlavne davaj pozor na seba peniaze som ti dala kebyže budeš potrebovať viac ocino ti ich dá a hlavne nedroguj a takéto hlupociny a neže nastúpiš do zlého lietadla a bacha i na kufor potom keď budeš tam nezabudni mi aj niekedy zavolať cez mekcbuk dobre zlatko? "
„ veď jasné mami už mám nad 16 nemusíš mw až tak kontrolovať a inak je to 'M A C B O O K' chápeš? " vzdychla som si
„ inak keď budeš už v Osle tak ťa ocino bude čakať dobre? "
„ hej hej jasné tak sa maj no " povedala som a objala ju.Potom som len sedela a čakala dokým povedia slovo Oslo 3:16 odlet.
3:22
Práve sedím v lietadle a snažím sa nezaspať áno nezaspať. No viete čo aj tak som zaspala so sluchátkami na ušiach. No neskôr ma zobudila nejaká spolusediacia. Bola to trocha staršia pani a zobudila ma s tým že bude tu zachviľu letuška s jedlom. Vybrala som si ovocný dezert a palacinky pretože kurča s ryžou by som si vážne nedala. Keď som dojedla zaspala som znova wow how intresting.7:18
Zobudila ma znova pani ktorá sedela vedľa mňa s tým že už pristávame. Vyšla som z lietadla išla hľadať svoj kufor a počas toho nahliadla som do telefónu vypla režim v lietadle a hneď mi naskočili upozornenia ;6:53 - Máte 3x krát zmeškaný hovor od "Otec ⚡💛"
7:12 - budem ťa čakať o 7:25😘otec❤️
7:16 - Máte zmeškaný hovor od neznámeho čísla- adell // wow tento príbeh má 1111+ slov snáď sa vám páči tento príbeh a budem sa snažiť vydávať čo najčastejšie 💎☁️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
you are loving... | SK - Martinus Gunnarsen
ФанфикLove is not fun, is kinda important.... 💙☁️ Love is maybe not forever but in ur heart will always be 💙 How long is forever?