Vybrala som si pár vecí a nakoniec som sa rozhodla že sa prezlečiem z mini šiat do niečoho pohodlnejšieho.
„ môžeš už odtiaľ vypadnúť." vzkríkla som po ňom.
„ môžeš sa konečne obliecť." vzkríkol.
„môžeš sa konečne otočiť aby som sa prezliekla?" znova som vykríkla.
„ môžeš prestať byť taká blbá?! " vzkríkol.
„ môžeš prestať byť taký idiot?! "
„ štetka..." zašepkal a išiel za dvere.
„ počula som to hej? debil... " povedala som.
„ tiež som to počul hej?!" povedal.Keď už bolo medzi nami ticho tak som sa mohla v kľude prezliecť, ale samozrejme ten debil mi začal klopať na dvere.
„ už? "
„ halooo?! "
„ halooo už si?! "
„ môžeš zavrieť už pysky si strašne otravný." prskla som po ňom. No a v ten moment otvoril dvere, keď som bola iba v podprsenke...„ si normálny?! Padaj za dvere! "
„ ježiš noa je to len telo." povedal kľudným tónom.
Tak už som naňho nemala nervy a pretiahla som si čierne oversize tričko na seba. Celý čas ma ten debil prebodaval svojim vyražkovaným a nevkusným ksichtom.
Začala som si vyberavať z kufru nejaké veci.„ chceš pomôcť?" spýtal sa.
„ wow jaký milý chlapček z teba."
„ keď nechceš.... " vzdychol si.
„ no dobre... Hľadám Macbook, nabíjačku, kozmetickú tašku, hygienickú tašku aa ešte čakaj...."
„ wow tak ty si riadne komplikovaná. " povedal ironickým hlasom.
„ hahaha veľmi vtipné. "Keď mi pomohol vybrať veci, milo mi ich aj podal a ja som si len nahadzala do nejakej random tašky. Neskôr sme sa už vybrali ku ním. Celý čas medzi nami bolo ticho. Wow nečakala som to, keďže máme vážne úžasný 'vzťah' medzi sebou. Došli sme k ním otvoril dvere a rovno ich aj zabuchol ored kojim nosom.
„ nie poď už dovnútra, myslíš žeby som ťa nechal na ulici? " povedal.
„ hahaha veľmi vtipné a áno myslím...Pretože si to práve aj urobil." povedala som.Vošla som dovnútra a vnútri sedel na gauči Marcus s 2 dievčatami. A v kuchyni Emma ktorá sa na nich kuká ako sa oblizujú. Chudáčik môj...
„ aaaa ahoj Laura, chcem ti niekoho predstaviť." povedal Marcus.
„ aaa vážne super toto je tvoja frajerka a jej meno je?" prskla som po ňom.
„ uff okey? Jej meno je Sarah... " povedal.
„ ahoj, Sára..." predstavila sa svojim piskľavím hlasom.
„ Laura " povedala som mojim diabolským hlasom. Samozrejme že ma chcela objať a ja ju ale ona to samozrejme urobila zo srandy aby ma posmiešnila. Len som pretočila očami. Potom prišlo druhé dievča ktoré už pre mňa bolo jasné že je nejaká pravdepodobne MARTINUSOVA frajerka pravdepodobne sa chcela zoznámiť ale ako dobrá bitch som ju odignorovala otočila sa chrbtom a išla za Emmou ktorá po nás celý čas pozerá.„ už tu sedia 16 minút, 53,54, 55, 56,57,58,59,60... 17 minút sa tu tam tí dvaja oblizujú a ta druhá po nich slintá.... " nahodila nechutný pohľad.
„ woow... tak ty sa asi musíš riadne nudiť však?" nadvihla som obočie.
„ hmmm " kyvla hlavou.
„ a kde sú vlastne vaši rodičia?" spýtala som sa.
„ niekde v Mosjoene prídu zajtra, alebo pozajtra bude mi tatino volať... " povedala.Tak keďže sa veľmi nudila tak som ju zobrala na ruky a ona len vzkríkla. Ťahala som ju hore do jej izby...
„ tak čo ideme robiť? " povedela.
„ hmmm neviem nemáte playstation alebo x-box alebo niečo také? " spýtala som sa.
„ počkaaaaaj ja vieeeem čo chcem.... nemáte FIFU náhodou?. " vzkríkla som ako blesk.
„ Laura pokoj...." povedala a spustili sme rehot.„ a jasné, áno máme... " povedala tak sme sa vybrali od obývačky.
„ no chalani môžte sa presunúť... " začala Emma odháňať chalanov.
„ wou kľud Emma ak nevidíš máme tu frajerky... " vyfrkol Martinus.
„ môžeš mať tu frajerku pod otcovou a maminou mŕtvolu..." povedala.
„ no jasné...." vyfrkol teraz Marcus.
„ alebo mám zavolať rodičom???? " povedala Emma a dala si ruky na prsia.
„ tak s tebou dobre manipuluje 8 ročné decko... " povedala jedna z tych šlapiek.Keďže ich Emma ich odhaňala, a aj sa jej to podarilo tak tie kurvy odišli domov. Hneď potom sme skočili na gauč a zapli FIFU.
„ haló?! To čo má znamenať FIFU nemôžte hrať bez môjho povolenia!" vzkríkol Martinus.
„ chceš aby som povedala mame že tu boli dve pobehlice?!" povedala Emma.
„ no jasné to určite. " povedal Martinus
„ počkať... čo?!." ozval sa Marcus za nami.
„ čo čo?! " povedal Martinus.
„ ty hráš futbal?!" vzkríkol Marcus.
„ a ty si idiot alebo sa tak tvariš že nehrám futbal?!" vykrikovali po sebe.
„ a ty si úplne blbý?! Pýtam sa Lauri!" vzkríkol Marcus.
A Martinus dal urazený pohľad na Marcusa.„ áno hrám futbal... " povedala som.
„ tvoj obľúbený futbalový tím?! " vykríkol Marcus.
„ fuhaaa... Tak napríklad Juventus, Real Madrid a Manchester United."
Hneď na to Marcus sa za mnou rozbehol a silno ma objal.
„ a to je začo?!" vykríkla som cez objatie.
„ lebo ja milujem Manchester." vykríkol.
„ pane bože to nemyslíš!" vykríkol Martinus.17:24
Asi 1 hodinu a pól sme spolu hrali FIFU, mali sme aspoň 12 kôl z toho som aspoň 8 krát vyhrala.
„ vy dvaja už prestanete s tým futbalom už konečne?!" vykríkol urazene Martinus.
„ žiarliš že Laura fandí Manchestru?" povedal Marcus a hneď na to sme sa zasmiali.„ nieste hladný?" ozvala sa Emma vedľa mňa.
„ hmmm.... Čo ja viem..." povedala som.
„ poďme si objednať pizzu!" vykríkol Marcus.
„ halooo?! V chladničke je kopu veci choďte si radšej niečo uvariť. " vykríkol Martinus a ukázal na otvorenú chladničku ktorú otvoril.
„ vieš snáď variť?" povedal Marcus a my sme sa zasmiali znova.18:37
„ pizze došli!" vykríkol Marcus do obývačky.
„ mňaaam!!" vykríkla Emma.
Vošiel Marcus do obývačky a položil 3 krabice pizzi na stôl.
„ išla by si prosím po taniere a poháre?" povedal Marcus.
„ hej mohla by si? Ja zatiaľ zoberiem z predsiene nejakú sladkú vodu, ktorú by ste chceli?" povedala Emma.
„ ja chcem Colu!" povedal Marcus.
„ tak ja tiež no." povedala som.
„ dobre, Marcus zatiaľ najdi niečo dobre na telke." povedala EmmaTakže vošla som do kuchyne sedel Martinus. Hľadala som poháre a taniere ale nejako som ich nevedela nájsť.
„ emmmm. ... Martinus mohol by si pomôcť prosím? "
„ haalóóóó?" oslovila som ho znova.
„ ježiši čo chceš." vrieskol po mne.
„ chcela som len pomoc.."
„ no tak to už konečne vyklop. " povedal nie moc príjemným hlasom.
„ hľadám poháre a taniere..." povedala som kus milšie.
„ presne ta skrinka za tebou a vedľa nej." povedal.
„ vďaka..."
- adell 🥶💙 tak čo myslíte, bude mať Laura dobrý vzťah s Martinusom? // btw som momentálne kus chorá takže väčšina času len budem ležať takže tym pádom viacej času na písanie príbehov 😋💙
KAMU SEDANG MEMBACA
you are loving... | SK - Martinus Gunnarsen
Fiksi PenggemarLove is not fun, is kinda important.... 💙☁️ Love is maybe not forever but in ur heart will always be 💙 How long is forever?