ေရခဲျပင္စကိတ္စီးစခန္းေလးမွာလူေတြအမ်ားႀကီးပဲ။ ၿပီးေတာ့အားလုံးရဲ႕အာ႐ုံက တစ္ေနရာရာမွာမသိမသာေရာသိသိသာသာပါေရာက္ေနတယ္။ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က ေနာက္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ေရခဲျပင္စီးစကိတ္ေတြ ထိုင္ဝတ္ေပးေနတာ။ အေပၚကေကာင္ေလးက အ့ဲဒီေကာင္ေလးရဲ႕ပခုံးေတြကို လက္ဖ်ားေလးေထာက္လိုက္ လြတ္လိုက္နဲ႔!
သူတို႔သိတယ္။ အ့ဲဒါ စုံတြဲပဲ။ ၿပီးခ့ဲတ့ဲႏွစ္တုန္းက တအားနာမည္ႀကီးခ့ဲတာ။ ဝမ္လုပ္ငန္းစုရဲ႕ ဆက္ခံသူ သခင္ေလး နဲ႔ သူ႔ခ်စ္သူ! မိန္းကေလးမဟုတ္တ့ဲတစ္ေယာက္ေပါ့! မာနႀကီးလွတ့ဲ ဝမ္သခင္ႀကီးက သူတို႔ကိုအသိအမွတ္ျပဳခ့ဲတ့ဲအေၾကာင္း တိုးတိုးတိတ္တိတ္အသံေတြထြက္လာခ့ဲတာ။ အ့ဲဒီေနာက္မွာေတာ့ ဝမ္သခင္ေလးတက္သမွ်ပြဲတိုင္းကို ေနာက္ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အျမဲပါလာေရာ။ ၿပီးေတာ့ မိတ္ဆက္ေပးသမွ်တိုင္းဟာ 'ဒါ သူ႔လက္တြဲေဖာ္ပါ' တ့ဲ။ လူလုံးထြက္ျပေလ့မ႐ွိတ့ဲ နာမည္ႀကီး ဒီဇိုင္းဆရာကို ရိေပၚေဘးမွာတြဲျမင္ရတ့ဲအခါ အကုန္လုံး ေသြးမအန္႐ုံတမယ္ပဲ။ လူငယ္ေတြၾကားမွာေရာလူႀကီးပိုင္းလုပ္ငန္း႐ွင္ေတြၾကားမွာပါ ရိေပၚရဲ႕ ideaေတြက အျမဲတမ္းဆန္းသစ္ေနတယ္။ အခုေတာ့သူတို႔သေဘာေပါက္သြားၿပီ။ ဝမ္ရိေပၚရဲ႕ေနာက္က ပါရမီျဖည့္ဘက္ဟာ ေသးေသးမႊားမႊားပညာ႐ွင္မွမဟုတ္ခ့ဲပဲ!
မိန္းကေလးေတြ အႀကီးအက်ယ္အသည္းကြဲခ့ဲၾကတ့ဲႏွစ္ပဲ! ဝမ္သခင္ေလးျပံဳးရင္ သူတို႔ကမ႓ာမွာပန္းေတြပြင့္တယ္။ အ့ဲဒီအျပံဳးေတြဟာ သူ႔ေဘးကတစ္ေယာက္အတြက္ သီးသန္႔ျဖစ္ေနမွန္းကို လစ္လ်ဴ႐ႈၿပီးေနႏိုင္ရင္ေပါ့! ေယာက်ာ္းေလးႏွစ္ေယာက္ၾကားကခ်စ္ျခင္းမို႔ ၾကားထိုးခံရတာေတြျမင္ရင္ ရိေပၚရဲ႕မန္ေနဂ်ာမေလး မိန္မိန္းက တအားရယ္တယ္။
မလိုက္ဖက္ဖူးလို႔ဘယ္သူမွမေျပာရဲဘူး။ ဒီလိုေပါ့ !အျဖဴနဲ႔အနက္ဟာ ဆန္႔က်င္ဘက္ေပမ့ဲ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတူ႐ွိေနရင္ ဘယ္အေရာင္ကမွလိုက္မမွီေအာင္လွပတာမ်ိဳး! အ့ဲဒါ ဝမ္ရိေပၚနဲ႔ ေ႐ွာင္းက်န္႔ပဲ။ ဆန္႔က်င္ဘက္ေတြၾကားကေန လိုက္ဖက္ညီတ့ဲႏွစ္ေယာက္။
ရိေပၚအတြက္ ေ႐ွာင္းက်န္႔ဟာ သူအဆုံးထိကာကြယ္ေပးရမယ့္ ယုန္ျဖဴလုံးကေလးပဲ။ ခက္ခဲတ့ဲေန႔ေတြၿပီးသြားေပမ့ဲ ရိေပၚကေတာ့ အခုထိအက်င့္ပါေနတုန္း။ ဖိနပ္ႀကိဳးခ်ည္ေပးတာကအစ! ပခုံးေပၚအေႏြးထည္လႊားေပးဖို႔အဆုံး!
YOU ARE READING
Lovingly(အမြတ်တနိုး) ||Completed!||
Fanfiction" မင်းတို့မှာ..ဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်ထဲကလို အချိန်မျိုးရှိခဲ့လား?"