စၿပီပဲ!
ေ႐ွာင္းက်န္႔ေခါင္းေတြတဗ်င္းဗ်င္းကုတ္ေနတယ္။ အခုမွအိပ္ရာထလာလို႔ျဗဳတ္စဗ်င္းေတာင္းနဲ႔! ဝမ္ရိေပၚက ဇြန္းကိုက္ၿပီးေဘးမွာရပ္ေနတယ္။ ၿပီးေတာ့ေ႐ွာင္းက်န္႔ကို မ်က္လုံးလွန္ၾကည့္တယ္။ သူဘာမွားလို႔လဲဆိုတ့ဲအထာနဲ႔!
ဘာမွမမွားဘူး။ တစ္ခုပဲ ။ အ့ဲဒီေရေဗာေလာနဲ႔ ေခါက္ဆြဲျပဳတ္အိုးကဘာလဲ! ရိေပၚႏွာေခါင္းနားမွာအိုးမည္းနည္းနည္းေပေနတယ္။ ငါရီခ်င္လာၿပီ။
ထုသံ႐ိုက္သံေတြၾကားလို႔ ေ႐ွာင္းက်န္႔ ေနာက္ေဖးေခ်ာင္ေသးေသးထဲ လိုက္ဝင္လာေတာ့ ရိေပၚကို ေတြ႔တယ္။ ဘာလုပ္ေနလဲဆို သခြားသီးေတြကို ဓားနဲ႔အျပားလိုက္ လိုက္႐ိုက္ေနတာ! ၿပီးေတာ့ ပြက္ပြက္ဆူေနတ့ဲေခါက္ဆြဲ ျပဳတ္တစ္အိုးနဲ႔!
"ဖယ္! ထြက္သြား!"
ရိေပၚကေဘးကိုအသာကပ္ရပ္ၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ကေလးၾကည့္ေနတယ္။
ခ်ီးပဲ!
မ်က္ႏွာေတာင္မသစ္ရေသးဘူး အ႐ႈပ္ေတြလိုက္သိမ္းေနရျပန္ၿပီ!
ဒီလိုျဖစ္ေနတာ တစ္ပတ္ေလာက္႐ွိေနေပမ့ဲ ရိေပၚကလက္မေလ်ာ့ေသးဘူး။ ေ႐ွာင္းက်န္႔ကလည္း မညည္းမျငဴ နဲ႔ပဲ ရိေပၚ႐ႈပ္သမွ်လိုက္သိမ္းေပးေနတုန္းပဲ။
.......ရြာက ရိေပၚေၾကာင့္ ဆရာေတြအမ်ားႀကီးေရာက္လာတယ္။ ေျခာက္ေယာက္! သူတို႔က အစိုးရခန္႔ေပမ့ဲ နယ္ေျမခြဲတမ္းမ႐ွိတ့ဲဆီတမင္ပဲ အပို႔ခံရတာ။ ဝမ္ရိေပၚေၾကာင့္!
သူကေ႐ွာင္းက်န္႔ကိုျပန္ေခၚသြားခ်င္ၿပီ။ ရြာကမလြတ္ခ်င္ဘူး။ အ့ဲတာနဲ႔ပဲ ရိေပၚအမ္းခ်လိုက္ေတာ့တာပဲ! ႐ူးေနလို႔ ငါကေရွာင္းက်န့္ကိုေပးရမွာလား! ေ႐ွာင္းက်န္႔အတြက္ဆို ရိေပၚက ဘီလူးဆိုင္းတီးၿပီးပဲထြက္ရထြက္ရ။ ရိေပၚက တကယ္အရည္ေပ်ာ္ေနၿပီ!.............
အငူေပၚကေနေျခေထာက္ေတြကိုပင္လယ္ထဲခ်ေရစိမ္ထားတ့ဲေ႐ွာင္းက်န္႔ပါးကို ျဖတ္ကနဲနမ္းလိုက္တယ္။ မေမႊးေပမ့ဲ ေအးေအးေလး! ေ႐ွာင္းက်န္႔ကိုဘယ္အခ်ိန္ၾကည့္ၾကည့္ အျမဲတမ္းေအးခ်မ္းေနတ့ဲ ခံစားခ်က္ကေလး! သူ႔ေရေအးစီးေၾကာင္းေလး!
YOU ARE READING
Lovingly(အမြတ်တနိုး) ||Completed!||
أدب الهواة" မင်းတို့မှာ..ဇာတ်လမ်းတစ်ပုဒ်ထဲကလို အချိန်မျိုးရှိခဲ့လား?"