Gdy wyznaje Tobie miłość na wakacjach
Do wszystkich
Mijały dni, a do powrotu został jeden dzień. Twój przyjaciel zaproponował wspólny spacer. Na który poszliście.
RM Ameryka Pół.
Wzieliście ze sobą kamerę. Przez jakiś czas on Ciebie nagrywał, a potem ty jego, nagle ubrał swoje "zajebiste" oksy.
-T.I. nagrywaj to bo potem będziemy wspominać.-odparł z uśmieszkiem na twarzy.
-I tak mamy dużo filmów z poprzednich dni.-odparłam zdziwiona.
-Ale ten filmik jest wyjątkowy bo...bo...ja muszę coś ważnego powiedzieć. Otóż zakochałem się w Tobie i mam pytanko. Zostaniesz moją dziewczyną?????-powiedział zestresowany.
-TAK!!!!!-po czym pocałowałaś go.
*Tamtych z tyłu nie ma*
Jin Grecja
Oczywiście zaszliście jeszcze do jakieś restauracji potem zaczęliście spacerować po ogrodzie pełnych pięknych kwiatów. Nagle obok was przeszedł staruszek z różami Jin do niego podbiegł i kupił jedną różyczkę. Podszedł do Ciebie i uklęknął na jedno kolanko.
-T.I. czy uczynisz mnie szczęśliwym mężczyzną i zostaniesz moją dziewczyną?-spytał podając Ci różę.
-HAHAHAHAHA! Dobry żart Jin chodź idziemy dalej.-powiedziałaś rozbawiona.
-To nie jest żart T.I. mówię na poważnie.-powiedział z poważną miną.
-Jeśli mówisz na poważnie to ja mówię na poważnie TAK.-uśmiechnęłaś się do niego i mocno przytuliłaś go.
Suga Anglia
Ty i Suga już wróciliście ze spaceru. W hotelu stanął przed tobą i powiedział: