Malam itu, aku menggunakan ilmuku untuk menyelinap ke rumahnya tanpa dilihat oleh sesiapa. Kelihatan Syuhada sedang membaca novel. Aku perhatikan sahaja gelagatnya. Aku hairan melhat dia membaca sambil tangannya diseluk ke dalam kain batik yang dipakai dan dia kerap kali mendesah. "Oh, baca novel blue eh?", soalku sendirian. Aku membaca mantera ilmu khayal lillah dan menepuk tanganku. Serentak, semua ahli keluarganya rebah tidak sedarkan diri. Meskipun mantera ini sangat ampuh, namun ia hanya boleh digunakan sekali sahaja pada satu-satu masa kerana penggunaannya banyak menghabiskan tenaga dalamku. Aku berasa sedikit lelah, namun kugagahkan diri juga demi memastikan tubuh dara Syuhada menjadi milikku.
Kini tinggal aku dan Syuhada sahaja. Tiada apa yang mampu menghalang aku daripada melampiaskan nafsu iblisku ini. Kelihatan gadis itu masih leka melayan nafsu gadisnya. "Tak apa, kejap lagi aku bagi kau nikmat syurga dunia" fikirku. Tanpa membuang masa, aku terus masuk ke biliknya melalui tingkap yang terbuka. Syuhada yang terkejut cuba menjerit, memanggil ibu bapanya, namun sia-sia. Aku terus membaca mantera pasung hati dan kuhembus padanya. Dia terus terpukau dan mula diam. Matanya menjadi kuyu.
Aku terus memeluk Syuhada dan merebahkannya ke katil. Aku membuka bajunya. Terserlah buah dada pejalnya itu yang dibaluti bra. Aku segera merentap branya dan meraba-raba buah dadanya. Aku bermain-main dengan putingnya. Kedengaran suara Syuhada mendesah-desah. "Dia ni dah tewas", fikirku. Aku mula meraba pinggangnya, terus ke pinggul. Kemudian, aku selak kain batiknya hingga ke paras paha. Dia tidak memakai seluar dalam. Kelihatan air mazinya keluar dengan banyak sekali tanpa henti. Nafsu gadisnya sudah tidak dapat dibendung lagi. Nafsu jantanku juga sudah sampai ke peringkat tertinggi. "Mari kita kecapi syurga dunia wahai sang puteri", kataku perlahan seraya mengalirkan seluruh tenaga batinku ke zakarku.
Aku lurutkan zakarku yang telah mengeras di alur faraj Syuhada. Matanya kelihatan kuyu, menahan nikmat nafsu gadis yang tidak pernah dirasakan sebelum ini. Selama ini dia hanya memuaskan nafsunya dengan beronani, tetapi tidak pernah merasakan hubungan seks yang sebenar dengan mana-mana lelaki. Air mazinya semakin membanjiri, basah tilam itu dengan air gadis. Aku memasukkan zakarku ke farajnya perlahan-lahan. Ketat kurasakan. Namun aku terus merodok zakarku sehingga ada sesuatu yang dirasakan menghalang laluan zakarku. Aku tersenyum tatkala sudah menjumpai apa yang dicari. Selaput kegadisan Syuhada ternyata tebal, tanda maruahnya belum pernah dinoda mana-mana lelaki. Dengan sekali henjut, aku berjaya merobek daranya. Dia menjerit kesakitan tatkala aku benamkan zakarku sepenuhnya ke dalam farajnya. Aku merasakan nikmat yang tidak terhingga. Aku terus berdayung dengan perlahan, kemudian mula melajukan dayunganku. "Aaaaaaaaarrrrggh!! Aaaaarrrgggh!!!", desahnya. Dia turut mengecapi nikmat yang sama denganku. Tangannya mula memelukku dengan erat. Matanya hanya terpejam menahan nikmat. Aku terus melajukan permainanku, semakin laju dan laju. Air mazi bercampur darah dara keluar dengan banyak dan membasahi tilam.
"Aaaaaaarrgggghhhh!!", dia akhirnya mendesah dengan kuat lalu terkulai lemah, menandakan dia telah orgasm. Serentak itu juga, aku klimaks dan memancutkan 7 das air mani puaka ke dalam lubuk rahimnya. Aku membiarkan zakarku terendam seketika di dalam farajnya, sebelum mencabutnya kembali. Kelihatan air maniku keluar meleleh dari lubang farajnya yang telah robek itu, mungkin kerana farajnya tidak dapat menampung air maniku yang banyak itu. Aku tersenyum sinis. Dia masih tidak sedarkan diri kerana dipukau. Aku segera menyapu darah daranya ke kepalaku. Kurasakan tenaga dalamku meningkat. Kemudian, aku pangkah tundunnya dengan dakwat ghaib, menandakan kesucian gadis ini telah ternoda. Aku terus melesapkan diri selepas itu.
Keesokan harinya, ahli keluarga Syuhada menemui Syuhada dalam keadaan bogel dan hanya ditutupi kain batik dan selimut sahaja. Syuhada hanya menangis mengenangkan nasib yang menimpa dirinya.
Seorang telah ternoda, bererti 20 orang gadis lagi aku perlu ragut daranya demi melengkapkan ilmu orang minyak ini...
YOU ARE READING
Petualang
FantasíaMengisahkan Iwan yang kehilangan kekasihnya, selepas dirogol dan dibunuh oleh makhluk ghaib yang mengamalkan ilmu terlarang, ilmu Orang Minyak. Demi membalas dendam, Iwan sendiri turut mempelajari ilmu terlarang tersebut. Puluhan gadis men...