Capitolul 15

1 0 0
                                    

M-am dus în camera mea , încercam să găsesc ceva să sparg , dar nu era nimic așa că am luat pernă și am aruncat-o spre ușă , dar fix în acel moment a intrat Mary în cameră .
(Ma)- Eu nu sunt Harry, spune și se așează pe pat .
(Eu)- Scuze dar sunt așa de nervoasă , numi vine să cred cît de sine se crede și cît de egoist este .
(Ma)- Uite te-aș ajuta dar nu am idee ce sa întâmplat .
După ce i-am spus totul lui Mary era fericită , confuză , și tristă în același timp .
(Ma)- Adică .... el a .... tu ar ..... cred că .... eu ..... Ce ?
(Eu)- Știu așaiii... adică e atît de egoist .
(Ma)- Știi defapttt ...
(Eu)- Ce ?
(Ma)- Vezi tu , el sa supărat că ai stricat un moment foarte important ca să răspunzi la telefon mai ales că era Luke .
(Eu)- Ții cu el , numi vine să cred ești cea mai rea prietenă !
(Ma)- Sunt de partea amîndurora .
(Eu)- Aici e partea rea , tu ar trebui să ții cu mine .
(Ma)- Uite eu doar încerc să văd din ambele părți .
(Eu)- Da păi ar trebui să vorbești cu el poate el va fi mai înțelegător .
(Ma)- Ally ascultă ...
(Eu)- Vreau să rămân singură .
(Ma)- ...
(Eu)- Mersi , spun și mă întorc .
Ce mai prieteni am și eu .
Mary >>
Am ieșit din cameră și l-am văzut pe Niall venind spre mine .
(Eu)- Sper că la tine a mers mai bine că sincer la mine nu prea ..
(Ni)- Defapt nu chiar .
(Eu)- De ce ?
(Ni)- Harry sa supărat pe mine că i-am ținut partea lui Ally , dar eu am încercat să fiu de partea amîndurora .
(Eu)- La fel . Trebuie să facem ceva , nu-i putem lăsa așa .
(Ni)- Știu , dar avem o problema și mai mare !
(Eu)- Să nu îmi spui că Louis , iar vroia să îi tăie părul lui Liam , îți jur am ascuns foarfecele .
(Ni)- Nu , l-am închis în cameră pînă se calmează .
Se aude pe fundal :
(Lo)- Niall dă-mi drumul sau altfel Liam nu va fi singurul cu coafură nouă !
(Ni)- E un pic nervos ...
(Eu)- Dacă nu e problema cu Louis care e ?
(Ni)- Mie foame .
(Eu)- Am o idee !
(Ni)- Dar , dar eu , eu vreau să mănînc , spune cu o voce subțire .
(Eu)- Mai întîi ne ducem să mîncăm altfel nu te vei opri după va trebui să venim să începeți filmările și după vom ieși în oraș , dar în timpul acesta trebuie să vorbim cu ei , dacă sunt supărați pe noi nu vom putea face nimic . Neam coborât jos și l-am văzut pe Paul .
(Pa)- Unde sunt restul ?
(Eu)- În camerele lor , presupun .
(Pa)- Bine mă duc să îi iau , trebuie să mîncați .
(Ni)- Mult noroc cu Louis , Louis !
Nu îi da drumul lui Louis !
Niall a alergat după Paul , dar cînd Louis a încercat să fugă Paul la luat și la pus pe umăr .
(Pa)- Nu e timp , trebuie să începem filmările cît mai devreme .
Cînd sa dus să îl ia pe Harry el nu a vrut să iasă , așa că Paul la lăsat pe Louis în sufragerie pe canapea .
(Pa)- Stai !
(Lo)- Bine .
Sa dus la luat Pe Harry pe sus și a trecut și pe la Zayn .
(Pa)- ,,Hai să fii badyguard pentru One Direction " a spus ,, Va fi bine " a spus . Bine , unu , arată cu degetul spre mine apoi continuă cu băieții , doi , trei , patru , cinci , șase .... Unde e șapte ?
(Eu)- În camera ei .
(Pa)- Și eu care am crezut că cu fetele va fi mai ușor  și sa pornit să o ia pe Ally , dar am intervenit eu .
(Eu)- Mă duc eu !
Paul >>
(Pa)- Mai bine pentru mine , bine zii să se îmbrace eu mă duc să îi spun șoferul să pornească mașină , să nu vă mișcați ! M-am făcut înțeles ?
(Ni / Ha / Za / Li)- Da domnule !
(Pa)- Louis ?!
(Lo)- Da .
(Pa)- Bine .
Niall >>
Paul a ieșit nu a durat două secunde și  Louis era lîngă Liam , dar atunci l-am văzut pe Paul întorcînduse , iar Louis sa așezat înapoi pe canapea .
(Pa)- Louis dă foarfecele .
(Lo)- Dar ....
(Pa)- Louis !
(Lo)- Bine și ia întins foarfeca lui Paul , iar el a ieșit .
Ally >>
Stăteam în cameră și încercăm să nu sparg tot ce era în jurul meu , dar atunci am auzit pe cineva bătînd în ușă .
(Eu)- Dacă ești Mary , pleacă !
(Ma)- De unde ai știut că sunt eu ? Nu contează , uite îmi pare rău , ai avut dreptate , noi fetele trebuie să ne susținem mereu , dacă vrei mă duc și îl iau la bătaie că numie frică de le , spune și îsi ridică mînicile . Și atunci am zîmbit .
(Eu)- Ori cît de mult mi-ar plăcea să văd asta , nu mersi . Hei Mary scuze că m-am supărat și eu așa , tu dor încercai să mă ajuți .
(Ma)- Nu-i nimic , spune și mă îmbrățișează , e mai bine ?
(Eu)- Da , spun și zîmbesc .
(Ma)- Super , pentru că trebuie să ne ducem să mîncăm pînă Niall nu-i mănîncă pe băieți , spune și începem să ne rîdem amîndouă .
(Eu)- Sincer de unul as putea lipsi , dar oricum haide , i-am spus mi-am luat telefonul și am coborât .
Băieții erau jos așteptau atunci a venit Paul și ne-am dus la mașină . Am ajuns la un restaurant . Cînd ne-am așezat la masă rămăsese un loc liber lîngă Harry așa că am rugato pe Mary să facem schimb , ea stătea lîngă Niall . Neam comandat ce am vrut , Niall a comandat jumate din meniu , lumea se uita cam ciudat la noi , dar asta e a fost și mai rău .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 18, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum