Capitolul 7

13 0 0
                                    

Mi-am dat seama că nu Rayn . Știam cine e .
(Ni)- Pot sa intru ?
(Eu)- Avînd în vedere că deja ești la ușă , sigur .
(Ni)- Hei de ce ai plecat așa repede ?
(Eu)- Nu mai vrut sa stau , mă pliseam .
(Ni)- Asta sau nu vroia sa sal vezi pe Harry cum se îmbrățișa cu fata aceea .
(Eu)- Nu e așa . Adică de ce ar fi așa ?
(Ni)- Nu știu , tu să-mi spui .
(Eu)- Ok hai că acum ai început să vorbești ca bunica , și am început amîndoi sa ne rîdem .
(Ni)- Uite vroiam să-ți spun că dacă ai nevoie de ceva poți apela la mine .
(Eu)- Mersi . Dar dacă tot vorbim , ce e între tine și Mary ?
(Ni)- Cine ? Nu eu .. adică nu am ... ce?
(Eu)- Uite nu te cunosc foarte bine dar pe Mary o cunosc și sincer nici tu nu ești foarte greu de descris .
(Ni)- Nu știu , e drăguță dar nu știu dacă mă place .
(Eu)- Ok pentru un băiat că tine cam greu te prinzi . Invit-o în oraș .
(Ni)- Dar dacă mă refuza ?
(Eu)- Crede-mă nu o sa o facă !!
(Ni)- Bine o sa încerc , dar daca o sa ....
(Eu)- Nu o sa o facă .
(Ni)- Bine , mersi .
Ne-am îmbrățișat și am ieșit cu el pîna la ușă cînd am deschis ușa , afară era Harry , în acel moment instant am închis ușa .
(Ni)- Știi în unele locuri e nepoliticos sa trîntesti ușă în fața cuiva .
(Eu)- Am nu cred că și aici .
(Ni)- Eu cred că și aici .
Am deschis ușa și mi-am luat adio de la Niall . Așteptam să spună ceva dar doar tăcea și se uita la mine , buzele lui erau de un roz foarte frumos iar verdele de la ochii lui în care te-ai putea scufunda foarte ușor . Era prea ciudat pentru mine , așa că am început eu discuția .
(Eu)- Sa îl chem pe Rayn ?
(Ha)- Nu , am venit sa vorbesc cu tine .
(Eu)- Despre ce ?
(Ha)- De ce ai plecat așa repede ?
(Eu)- Mă plictiseam .
(Ha)- Te distrai forte bine pîna sa vina ....
(Eu)- Lasă , ok . Știi mă duc pe cîteva zile la bunica mea în Brazilia .
(Ha)- Bine , sper sa te distrezi , dar as fi vrut să fii și la celelalte audiții .
(Eu)- Sunt sigură că te descurci fara mine , ok acum trebuie să mă duc să-mi fac bagajul . Pa.
(Ha)- Pa
Poate am fost prea dura cu el , dar chiar nu avea chef să vorbesc cu el despre asta , oricum am sunat-o pe bunica Betty să îi spun că voi veni pîna la ea . Sa bucurat foarte mult . Mi-am făcut bagajul și am sunato pe mătușa Janet sa îi spun , nu prea ea plăcut ideea sa pierd atîtea ore si sa îl las pe Rayn singur , dar mia dat voie . Rayn era așa bucuros că rămîne și singur , dar îi părea bine că rămîne singur . A început să bănuiască ceva , de obicei lumea nu pleca așa pur și simplu , se vedea că era un pic îngrijorat . Totuși ma ajutat , mă dus pîna la aeroport .
(Eu)- Bine de aici mă descurc , mersi !
(Ry)- Bine , a spus și a început să plînga .
(Eu)- Am de ce plîngi ?
(Ry)- Îmi va fi dor de tine , spuse printre suspine .
(Eu)- Rayn nu te prosti , mă duc pe cîteva săptămâni .
(Ry)- Da , dar eu ... și a început să plîngă mai tare.
(Eu)- Ok , acum mă faci de rîs , trebuie să plec , pa Rayn .
(Ry)- Pa sa te distrezi , și să o saluți pe bunica Betty din partea mea .
M-am urcat în avion , mi-am găsit un loc , m-am aranjat și mi-am pus căștile . Pentru ceva timp îmi voi lua gîndul de la Harry , și mă voi simți bine . Plus că bunica are o casa foarte mare .
.......
Am coborât din avion mi-am luat bagajul și am văzut că am 5 apeluri pierdute , era de la Mary .
Convorbire telefonică
(Eu)- Hei am văzut că am un 5 apeluri pierdute de de la tine , care e problema ?
(Ma)- CARE E PROBLEMA ? Ai dispărut , nu dai nici un semn de viață , l-am întrebat pe Rayn unde ești și el îmi spune că ești pleacata în Brazilia și tu întrebi care e problema !!!!
(Eu)- A da pai am plecat pe cîteva săptămâni .
(Ma)- Și mie nu aveai să-mi spui !
(Eu)- Ba da , dar a fost o decizie de ultimă moment și ...
(Ma)- Important că ești bine .
(Eu)- Da , hei trebuie sa plec , mai vorbim .
(Ma)- Ok sa te distrezi , paa .
(Eu)- Pa
Convorbire telefonică încheiată .
M-am întîlnit cu bunica , era așa bucuroasa , mia promis că mă voi distra foarte bine .
.......
După 3 săptămâni .
Saptamînile au trecut foarte repede , trebuia să plec acasă , nu prea vroiam , dar nu aveam de ales deja lipsisem prea mult . Bunica ma pitrecut pîna la aeroport , mi-am luat la revedere și am urcat în avion . A spus sa intru pe internet să văd ce e nou , la bunica nu am avut timp sa stau pe telefon . Am intrat și peste tot pe internet era One Direction , o grămadă știri .... Am ajuns acasă și matușa Janet deja mă sufoca cu întrebări . După interogatoriul de 2 ore am plecat să-mi fac un dus , după dus am vrut sa cobor sa mă încred ceva dar am auzit ceva din camera lui Rayn , era o fată suspinînd , am vrut sa intru , dar atunci am auzit
(Fata)- Mai repede !
(Eu)- Ok cred că nu e nevoie de mine pe aici . Am coborât la bucătărie , mătușa Janet nu era așa că am zis sa văd ce avem în frigider , eram foarte înfometată . Mi-am luat ce mi-a trebuit și am făcut o omletă, am început sa mă încred , cînd am l-am auzit pe Rayn vorbind cu cineva și coborînd pe scări , au intrat în bucătărie și cînd mau văzu t au împietrit .
(Fata)- Parcă ai spus că doarme , a spus în șoaptă .
(Ry)- Așa credeam , a spus în șoaptă apoi a continuat , buna Ally , Ally - Amelia iubita mea , Amelia - Ally sora mea.
Atunci Amelia a întins mîna ca să mă sărute .
(Em)- Buna , Rayn mi-a spus multe despre tine .
Am dat mînă și i-am răspuns .
(Eu)- Buna , încîntată de cunoștință . Plec și eu odată și tu gata ai prietena , Emili ai grija sa nu-i dai voie sa manînce multe dulciuri sau .... și nu am putut continua că a intervenit Rayn .
(Ry)- Ok gata , hei Em nu vrei sa mergem înapoi în cameră ?
(Em)- O haide Rayn , îmi place sora ta , as vrea sa o cunosc mai bine și aș vrea să văd ce ai mai făcut cînd erai mic .
Am stat și am rîs împreună de prostiile lui Rayn de cînd era mic . Chiar îmi place de ea e drăguță deștepta și destul de educată as zice . După ce nu am mai putut de la atîta rîs am plecat în camera , încep din nou liceul și nu vreau sa întîrzii , oricum trebuie să mă stabilizez din nou .
M-am sculat cu zîmbetul pe buze , am făcut un duș m-am îmbrăcat și am ieșit , am ajuns la liceu si cînd am vrut sa intru am văzut pe geam că o grămadă de fete stăteau și așteptau se uitau după ceva dar nu pricepeam ce , am intrat , m-am dus la dulap și atunci am văzut-o pe Mery venind spre mine .
(Eu)- Buna , mi-a fost dor de tine ce ai mai făcut ?!
(Ma)- Buna , bine am o veste foarte buna pentru tine adică e buna pentru mine dar cred că îți va place .
(Eu)- Ok , dar sunt prea curioasă de ce stau o grămadă de fete la ușă liceului ?
(Ma)- Ceea ce vreau sa îți spun are legătură cu asta .
Atunci i-am văzut pe băieți intrînd iar toate acele fete sau dus în prejurul lor .
(Ma)- E vorba de băieți , au trecut mai departe din păcate nu au cîstigat X Factor , dar  au avut un foarte mare succes și plus la asta au scos primul lor cîntec , iar toate fetele se topesc după ei mai ales după Harry , ți-aș propune să ți-l rezervezi daca nu vrei sa fie luat .
(Eu)- Ți-am spus numi place de el , poate e un pic drăguț ...
(Ma)- Ally ?!
(Eu)- Sigur are o voce minunată ...
(Ma)- Ally ?!
(Eu)- Și sigur are culoarea ochilor de un verde în care te poți pierde , dar ...
(Ma)- Ally !!!
(Eu)- Ce e ?
(Ma)- Întoarcete .
(Eu)- De ce să mă întorc .... și acunci i-am văzut pe băieți în spatele meu , iar Harry stătea în fața .
(Ha)- E adevărat ce ai spus mai devreme ?
M-am panicat așa tare în cît nu puteam spune nimic , așa că am închis repede dulapul și am fugit .
(Lu)- Frate cred că ai speriat-o rău .

Un nou începutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum