Sabah alarımın sesiyle uyandım , hala yorgunluğum geçmemişti, biraz rahatlarım diye duş aldım . Giyindim , azcık makyaj yaptım . Saçımıda sadece taradım . Hiç kahvalti edesim yoktu evden direk çıktım . Köşe başına gittim can yoktu. İşi çıkmıştır diye düşündüm .biraz bekledim gelmeyince içime bir huzursuzluk girmişti. Telefonum çaldı araya emre beydi ;
Emre ; alo sanem nerdesin .
Sanem ; canı bekiyorum ama gelmedi.
Emre ; abim hastanede sanem ?
Sanem ; neee?
Emre ; arabayla kaza yapmış ,durumu kritik
Hemen hastanenin adını alıp taksiyle gittim. Canı acile almışlardı . Kalbim sıkışıyodu . Doktor çıktı.
Doktor ;can beyin yakınları sizmisiniz ?
Emre ; evet abim nasıl ?
Doktor ; hasta kaza anında kafasına büyük bir darbe almış yani siz yine en kötüsünü düşünmeyin ama hafıza kaybı olabilir ama daha belli değil .
Doktor gitmişti biz donup kalmıştık herkez toplanmaya başlamıştı . Ben çok kötüydüm ve ağzımdan :
CANN CANN BENİ BIRAKMA LÜTFEN SENSIİZ YAPAMAM "
ÇOK kötüydüm hemşireler beni bi odaya aldılar .yanımda deren ve ablam vardı .
Sanem ; bırakın beni bırakın canın yanında olmam lazım bırakın .
Leyla ; ablacım sakin ol daha can uyanmadı uyanınca görüceksin lütfen sakin ol .
Sanem ; doktor hafızasını kaybetmiş olabilir dedi lütfen bırakın .
Deren ; daha belli değil sanemcim lütfen .
Hemßireler bi türlü iyne yapamıyolardı. İçeri annemle babam girdi .
Nihat ; hemşire hanım bırakın ben tüm sorumluluğu üzerime alıyorum.
Hemşire ; ama
Nihat ; hemşire hanım ben tüm sorumluluğu üstüme alıyorum .
Hadi gel kızım.
Babamla annemin koluna girdim yavaş yavaş yürüyoduk . Canı yoğunbakıma almışlardı . Cana bisürü makina bağlamışlardı onu öyle görünce !
Doktor içerden çıktı. Ve ;
Doktor ; şimdilik beklemek zorundayız can bey nezaman uyanırsa ozaman hafıza kaybının olup olmadığı anca belli olur ..
Sanem ; ne beklemesinden bahsediyosunuz . Bişey yapın . Ona bişey olursa yakarım bu hastaneyi yakar.
Elimi duvara vurdum canım çok yanıyodu . Ortada bir ihtimal vardı . Ben cansız yapamazdım o benim yaşam kaynağımdı .onsuz ben hiçbirşeydim.
Mevkibe ; tamam kızım sakin ol can iyi olucak kızım . Kusura bakmayın doktor bey
Doktor ; önemli değil
Deyip gitti . Beni hastane koltuğuna oturtular çok kötü durumdaydım ayakta duramıyodum. Deren çay getirmişti.
Deren ; al sanemcim iç rahatlarsın.
Çaya uzun uzun baktım . Şirkette tek çay içen bizdik . Çaya elimle vurdum çay yere döküldü.
Sanem ; bu çayı canla içmek istiyorum . Bidaha çay getirmeyin.
Yaşlar gözlerimden inci inci dökülüyodu . Saat gecenin bir yarısı olmuştu . Ama can hala uyanmamıştı. Bana bir saniye bir sene gibi geliyodu . Her doktor çıktığında ayaklanıyor bir umutla soruyodum . Beni unutursa yaşayamazdım . Onu canım pahasına seviyodum . Ve uyanmasını bekliyodum .
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭● BAKALIM CAN UYANICAKMI ?
● CAN SANEMİ UNUTURSA NE OLUR ?
● HAFIZA KAYBI YAŞANACAKMI ?OYLARINIZI BEKLİYORUM