Gözlerimi açtığımda , ilk canı gördüm bana hayran hayran bakıyodu .
Sanem ; günaydın sevgilim
Can ; günaydın çiçeğim
Sanem ; akşam için çok heyecanlıyım.
Can ;: bende
Birbirimize hayran hayran bakarken hemşire geldi .
Hemşire ; taburcu işlemleri için bi
bakarmısınız .
Taburcu işlemlerini hallettim tam odaya dönerken poleni gördüm . Odaya doğru geliyodu .
Sanem ; ufff bu nerden çıktı .
Hemen odaya girdim . Can beni panik görünce .
Can ; aşkım sen iyimisin
Tam
Sanem ; pole....
Polen içeri girdi .Polen ; selam
Can , ne işin var senin burda
Polen ; seni görmeye geldim.
Can ; polen git burdan derhal git
Polen ; öyle haa ben istenmediğim yere gelmem deyip kapıyı çarptı.
Sonra canla hiçbişey olmamış gibi devam ettik . Emre bey bizi almaya geldi . Zaten zaman öyleni geçmişti . Beni eve bıraktılar . Çok heyecanlıydım . Canın büyüğü olmadığı için melehat abla istiyecekti beni . Eve girer girmez duş aldım . Aşağı indim annem herşeyi hazırlamıştı .herşey çok güzeldi. Ayhanda gelmişti pembe askılı bir elbise tercih ettim ablam makyajımı ayhanda saçımı yaptı . Tam hazırdık kii kapı çaldı .
Kapıyı açmaya gittik . Can simokinlerle bi harikaydı . Ona yine aşık olmuştum. Elinden çiçek çikolatayı aldım . İceri buyur ettim . Bıraz sohbet ettiler ve annem bana göz işareti yaptı. Bu işaret kahveyi yap demekti . Ayhan ablam ve ben mutfağa gittik. Tüm kahveleri yaptık sıra damat kahvesindeydi . Kahveyi pişirdim . Ablam bi çorba kaşığı tuz ayhanda iki kaşık pulbiber attı . Ben yapmayın dedim ama nerde dinlemediler . Kahveleri verdim. Can bir yudum aldı . Ama kıpkırmızı oldu ama hepsini içti ..
Ve melehat aba lafa girdi .
Allahın emri peygamberin kabriyle kızınız sanemi oğlumuz cana istiyoruz ne diyosun nihat bey
Babam ellerini baģladı . Bizde cevabını beklemeye başladık babam derin bi nefes aldı ve
Verdim gitti.
Hemen ellerini öptüm .yüzüklerimizi takıp kestiler artık biz nişanlıydık .Herkes gittikten sonra yatağıma girip direk uykuya daldım 🙃🙃
《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Yeni bölümle görüşmek üzere
Can & sanem
Sonsuza dek ❤