Сайн уу! Намайг Kim Dayeon гэдэг. Би саяхан их сургуулиа төгссөн ч одоогор эрхэлсэн ажилгүй байгаа. Би ганцаараа амьдардаг. Аав ээж хоёр маань намайг бага байхад салсан. Аав байхгүй учраас ээжтэйгээ хоёулахнааа амьдардаг. Амьдардаг ч гэж дээ. Ээж маань бараг л гэртээ байдаггүй. Гэртээ ирэх нь тун ховор. Одоогийн байдлаар ээж маань ажлын асуудлаар гадаад руу тодорхой хугацаагүйгээр явсан. Би гайгүй амьдралтай ч одоогоор цагийн ажил л хийж байгаа. Заза би маргааш ажилтай.
өглөө
Dayeon усанд орж ажилдаа явахад бэлэн боллоо. Өглөө ажил дээрээ очтол
??: сайн уу!
Dayeon: хөөх, сайн сайн уу!
??: би шинээр ажилд орж байгаа юм л даа. Намайг Taehyung гэдэг.
Dayeon: мм тийм байх нь ээ. Намайг Kim Dayeon гэдэг танилцахад таатай байна. Ажилд нь амжилт хүсье.
Taehyung: баярлалаа. Чамд ч бас амжилт хүсье.
Dayeon: баярлалаа *бодох*"энэ одоо юу вэ? Шууд л чи ч гэх шиг. Хүндлэл мэддэггүй амьтан хмм😤"ажил тарахаас 5 мин-н өмнө
Taehyung: та одоо шууд гэртээ харих уу?
Dayeon: тэгнэ яасан?
Taehyung: би харин тантай танилцсаных гээд жоохон сөжү ууж суудаг юм уу гээл😅
Dayeon: чи дайлна гэвэл болж байна. *бодох*"өглөөгүүр л чи ми гээд байсан юм байж одоо болохоороо та гээд унахий ямар сонин залуу вэ?"
Taehyung: мэдээж би дайлалгүй яахав.
Dayeon: тэгвэл болж байна явцгаая.сөжү уухаар ирцгээв.
Taehyung: уучлаарай, би нэг найзыгаа дуудчихсан зүгээр үү?
Dayeon: нэгэнт дуудчихсан хойно зүгээргүй гээд яахав, зүгээр ээ.
Taehyung: ашгүйдээ, таныг уурлаж магадгүй байх гэж бодсон юм л даа.
Dayeon: би тийм ууртай хүн шиг харагдаад байна уу?
Taehyung: яалаа гэж дээ.
Dayeon: тэгвэл зүгээр гэсэн бол зүгээр за.
Taehyung: заза10н мин-н дараа
Taehyung: өө Jimin-аа би энд байна. "гараа өргөх"
Jimin: ээе за сайн уу? Чи чинь хоёулахнаа ууя гээгүй юм уу? Хүнтэй явж байгаа юм байнашд.
Taehyung: харин тиймээ, ийм л юм болчлоо. Танилц манай ажлын газрын эгч байгаа юм.
Jimin: сайн байна уу? Намайг Jimin гэдэг. Taehyung-ий найз нь.
Dayeon: сайн сайн уу! Мм зөв2 суу л даа. Taehyung-аа чи одоо эгч ч гэх шиг хараад байхад чацуу юм биш үү? Битгий эгч гээд бай! Муухай хөгшин болцон юм шиг сонсогдоод байна.
Taehyung: өө яанаа уучлаарай, би уг нь тэгье гэж бодоогүй юм аа. Харин таныг хүндлэх хэрэгтэй юм болов уу? Гэж л бодсон юм.
Dayeon: за яахав2 зүгээр.
Jimin: ингэхэд чи хэдэн настай юм?
Dayeon: 21-тэй.
Jimin: мм зөв2.
Dayeon: яасан, чи намайг сонирхоод байгаа юм уу?Za guys shine uguullg blno. Unshaad vote, com dre idevhtei bgarai. Bas unshsand bayrlla💜💕☺️
YOU ARE READING
Чиний бие намайг солиоруулах нь
RomanceНэгэн Dayeon гэх охины үерхлийн асуудал ба түүний цоо шинэ амьдрал. Нэг ч удаа үерхэж үзээгүй тэр охинд энэ амьдрал нь хэр байх бол... жич: + юм гарна шүү. Насаа мэдээрэй😉