Prológus

278 19 1
                                    

1980 07.30.

Lily Potter nyugodtan sétált az utcán, és halgatta a méhek zümmögését. Nagyon boldog volt, ugyanis gyermekeket vár. Ikreket. Amint hazaért fogott egy pohár vizet, és a hasa fölé tette, hogy érezze legkedvesebb kincsei épp rugkapálóznak. Valaki bejött az ajtón.

- Lily!

- Sirius?

- Hogy vannak a kicsik?

- Nagyon mozgékonyak.

Ekkor akkorát rúgott az egyik, hogy Lily arcáról lefagyott a mosoly. - Minden rendben? - kerdezte agódóan Sirius. - Igen, csak rúgott az egyik.-

Amint Sirius elment, megjött James. Rövid volt a délután, és Lily nagyon hamar megéhezett. James legnagyobb meglepetésére, Lily lekvárral ette az uborkát. Hamar elment aludni, ám nem volt nyugodt északája.

23:17

- James, itt az idő! - mondta már-már kiabálva Lily. Elmentek a korházba, ahol 03:32 percre megszült kettő egészséges gyermeket.

1 évvel később

- Lily fuss! Vidd őket is! - kiabált kedvese után James, miután meglátta azt a csuklyás, feketeruhás embert.

- Állj félre!

- Te oda nem mész fel!

- Avada Kedavra!

James holtan esett össze. Őt megszégyenítő mozdulattal lépte át a holttestetet.

~•~

Lily semmivel sem törődve ment a gyerekszobába. Bezárta magamögött az ajtót, és berakta a kiságyba csemetéit. - Harry, April, Apa szeret titeket! Anya szeret titeket! - Eddig tudta elmondani a mondatot mert az a fekete csuklyás ember betörte az ajtót. - Avada Kedavra! - ekkor a pálcából egy zöld fény tört ki, és megsemísítette a gyermekeit óvó anyukát. Ahogy Voldemort közeledett a kiságyhoz, egyszer valami a földre taszította. Ez a valami nem más mint April volt.Voldemort kivette a kiságyból a gyermeket. - April Potter... A jobbkezemmé teszlek! - aztán a pálcáját a kicsi Harryre fogta, és mondta a gyilkos varázslatot. - Avada Kedavra! - de a varázslat nem hatott sőt visszaverődött a sötét úrra.

+ Egy PotterWhere stories live. Discover now