Reggel kipihenten keltem, a taláromat átvettem, ugyanis abban aludtam... Utána mentem le reggelizni. Leültem Harry és Ron közé. - Sziasztok - köszöntem. - Szia hugi! - köszöntött puszival Harry - Fia Afril -köszönt teli szájjal Ron. Hamar megreggeliztünk, és én mentem fel a szobámba kikészíteni a cuccomat, ugyan is az első órám Bűbájtan. Amint bementünk a terembe, az üres volt. Aztán egy pici emberke sétált elő a pad mögül. - Jónapot gyerekek! - köszönt elképesztően vékony hangon. - Flitwick Professzor vagyok! - mondta.
Utána elkezdőddött a bűbájtan. A mai tananyag a tárgy lebegtető bűbáj volt. A Vingardium Leviosa bűbáj. Sokan szerencsétlenkedtek, mire én is megpróbáltam.
- Vingardium Leviosa! - kiáltottam, mire az előttem lévő tollpihe felszállt a levegőbe. Nagyon meglepődtem, hogy nekem sikerült. - Brávó! A kisasszonynak sikerült! - mondta a Prof. Végig lebegtettem az egész termen, és megállítottam egy tejfölszőke hajú fiú fölött, aki piszkálta Hermione - t. Lejebb engedtem, és elkezdtem csikizni vele a fiút. Az elkezdett vihogni, és leesett a székről. Erre mindenki nevetni kezdett, főleg Hermione. Utána vége lett az órának. Amint kimentem, Harry nem volt ott. Gondoltam visszamegyek egyedül. Az egyik vékony folyosón mentem, amikor valamiben elestem, de valaki elkapott. - Malfoy! - mondta hangosan egy ismerős hang. - Nahát, csak nem egy Weasley Patkány? - kérdezte a szőke hajú fiú gúnyosan, gondolom ő buktatott ki. - Malfoy, legközelebb a saját súlycsoportoddal kezdj! - mondta a hang... Ez a hang... Ron! - Senki nem kérdezett Weasley Patkány! -mondta, majd gúnyos mosolyra húzta a száját. - még egy Patkány és kitekerem azt a tejfölös fejedet! - kiabáltam rá a szőke 'Malfoy' -ra, és behúztam neki egyet. Az rémülten, ordítozva elfutott, mire oda fordultam Ron - hoz. - Köszi! - mondta. - Én köszönöm! - mondtam azzal elindultunk a Bájitaltan terem felé, ugyanis ott lesz óránk.
Amint leültem a Hermione mögé, csapódott az ajtó, és egy fekete ruhás, meglehetősen görbe orrú, fekete hajú férfi suhant be a terembe.
Amint vége volt az órának, a tanár, akit Piton Professzornak hívnak, szúrós pillantásokat vetett Harry felé. Kimentünk a teremből, és mentünk a Griffendél klubhelyisége felé.
Amint bemásztunk a lyukon, érdekes látvány fogadott minket. Az ikrek, és még kb. Az összes Griffendéles - kivéve persze a prefektusokat - körben ültek. Aztán az egyik iker, aki szerintem az öltözetéből ítélve Fred volt, odament, és szájon csókolt egy bizonyos Angelina Johnson nevű lányt. Nem tudom miért is, de nekem felfordult a gyomrom, és hányingerem lett. Emellett benedvesedett a szemem. Szó nélkül rohantam fel a hálókörletbe, és elgondolkoztam azon, hogy én tényleg szeretem Fred Weasley-t.
_____________________________________________________________________________100 megtekintés?! Ez komoly?! Imádlak titeket! Nagyon köszönöm! Ezért cserébe kész a friss! Pusszancs!
YOU ARE READING
+ Egy Potter
FanfictionApril Lily Potter vagyok. Igen, Harry Potter ikertestvére. Én is a Dursley Familía szörnyű kezeiben nőttem fel. Normális életem volt, márha az éjjel nappal tartó munkát lehet mondani normálisnak. Igen, normális életem volt amíg be nem töltöttem a 1...