Gerçekten lisedeki son yılımın olması beni üzüyordu. Çok fazla arkadaşım olmasada lise benim için iyidi saçmalıklarımla dolu geçen bu 3 yıldan sonra okuldaki son yılım benim için zor olacaktı. Okulda popüler olmak iyidir bazı kişilere göre ama bence tam bir kabus hele ki bodrumda ki seçkin bir liseye bursla girdiyseniz şımarık tarzındaki kişileri de bilirsiniz. Şimdi okula doğru gidiyorum. Otobüste bana dik dik bakan teyzenin bakışlarından sonra oturduğum yerden ayağa kalktım.
10 DAKİKA SONRA
Otobüsten inip okula doğru yürüyordum evet okul bayağı uzaktı ve bu bazen korkunç bir sabah kabusuna dönüşe biliyordu. Telefonumdan titreme sesi geldi. Elime telefonu alıp bildirime baktım ahhah şu Türk Telekom mesajları.
Türktelekomm
______________________________Sayın sıla hanım tarifenize 10tl lik ücret eklendi daha fazla..
Mesajın daha fazlası için tıklayın.
______________________________Okula giriş yaptığım anda karşıda en yakın arkadaşlarım ozan ve melisi gördüm onlara neşeli bir selam verip, sınıfıma çıktım ve sırama oturup test kitaplarımı çıkardım. Ve test çözmeye başladım. Kısa bir süre sonra zil çaldı ve ozan yanıma oturdu. Kendisi zil çalmadan asla sınıfa girmez.
Hoca sınıfa girip kitapları dağıtı. Yks dolayısıyla benim için zor olacaktı. Hoca ilk dersten konular hakkında bilgi veriyordu. Kısacası derse başlamıştı. Tabii buna başlamak denirse. Erkeklerin 9.sınıf muhabbetleri (ozanda dahil) bazı kızların makyaj muhabbetleri ve benim gibi hocayı dinlemeye çalışanlar. Sınıftan o kadar fazla ses çıkıyordu ki kafam allak bullak olmuştu bir soruya bile odaklanamıyorum. Ve kafam bu bütün seslere dayanamayarak bayılmayı seçti.
Eevet ikinci kitabın hayırlı olsun. Hadi bismillah.
👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾👾