Zasady

166 5 0
                                    

1. Prawo do zmian WSZYSTKIEGO w tym rp posiadają prawo _Raven____, Kwas_Chlebowy oraz littleagony, nie ważne czy z kont osobistych, czy też ogólnego.

2. Przede wszystkim szanujemy się nawzajem.

3. Nie wyzywamy się, nie robimy niepotrzebnych dram, bo każdy jest człowiekiem myślącym i widzi, że to nie ma sensu.

4. Nie ma limitu zapisów postaci, jedynie prosimy, aby nie były one wszechmocne i idealne, bo nawet bogowie się mylą i popełniają błędy.

5. Nie będziemy linczować za pisanie różnymi stylami, więc czy opisowe, czy gwiazdkowane, wola twoja, panie.

6. Zabijanie i krzywdę nie cudzych postaci za zgodą dwóch stron i dokładnym powodem.

7. Jeśli walczycie, to realistycznie, a to znaczy, że nie kopiemy kogoś, gdy mamy złamanie otwarte kości udowej. Nie piszemy również co chwila o unikać, bo po co męczyć palce.

8. Ciąże za dogadaniem i zgodą. Nie ingerujemy w ilość i płeć, ale błagam, żeby co chwila nie rodziły się trojaczki.

9. Opisywanie zbliżeń intymnych nie jest zabronione, ale wszystko w granicach dobrego smaku.

10. Przekleństwa dozwolone, lecz proszę o nie stosowanie ich jako przecinków.

11. Zakaz pisania postacią nieprzyjętą, zabitą (chyba że przygarnie ją któryś z bogów jako anioła) czy też wyrzuconą.

12. Rp ma zawierać treści zgodne z regulaminem wattpada.

13. W trosce o rozmówcę starajcie się, żeby wypowiedź zajęła stosunkowo sporo miejsca (przynajmniej około 2-3 linijki), bo nie chcemy nikogo znudzić na śmierć.

14. Hasło to piosenka, która kojarzy wam się z waszą postacią.

15. Rp ma głównie być rozrywką, więc planowanie losów postaci nie jest najlepszym rozwiązaniem, gdyż tak jak w życiu, nie wiemy jaki wpływ będzie mieć na ludzi środowisko i towarzystwo.

16. Mile widziane będzie zostawianie tzw "wolnych postaci", które będą możliwością rozmowy, a jeszcze bardziej chwalone za to będzie pochodzenie do takich postaci.

Bo serio, nie bójcie się obcych osób ♡

17. Na zapis Boga trzeba uzyskać zgodę przed stworzeniem formularzu, a to głównie dlatego, żeby się nie powtarzali.

Administracja

_Raven____

Kwas_Chlebowy

littleagony

The wicked world || RP || Zapisy ZamknięteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz