Live In Relationship 🔥

1.8K 201 118
                                    

Next Day Morning Near Tea Stall...Sameer Naina And Munna Were Sipping The Tea With A Sad Face...!!!!

Naina Requested To Munna Saying - Yaar Munna Tum Hi Ab Ek Aakhri Rasta Ho Kuch Karo Na...!!! :(

Munna Strictly Nodded His Head In No And Keep Sipping The Tea...When Naina Angrily Said - Zyada Na Bhav Mat Khao Samjh Gaye Na...Mr.Rakesh Aggarwal Ki Beti Hoon Main...Agar Abhi Ek Phone Karugi Na To Sau Aadmi Yaha Aake Khade Hojaye Ge...Aur Fir Baad Mein Kya Hoga Yeh Tum Bhi Jante Ho...!!!

Munna Chocked The Tea And Looked At Her With A Horrified Expression And Said While Looking To Sameer - Yaar Tu Is Ladki Se Shadi Karke Kaise Reh Payega??

Sameer Sadly Looked At Them Both And Stayed Quite...After A Brief Silence Finally Munna Got Agreed Saying - Thik Hain Main Kuch Karta Hoon...Par Tum Log Rahoge Kaha Yahi Ahmedabad Main...??

Sameer Grumpily Answered - Abe Dimag Kharab Hogaya Hain Kya Tera Yaha Ahmedabad Main Agar Rahe Na - Live In Relationship Main To Iska Baap Mujhe Kaccha Chaba Jayega...!!! :(

Naina Too Said - Haan Yaha Ahmedabad Main Rehna To Khatre Se Kam Nahin Hain...Yaha To Kitne Jaan Pehchan Wale Hain...!!!

Munna Made A Questioned Face And Asked By Looking Them - To Ab Kaha Rahoge...??

After Thinking Alot Sameer Smiled Sheepishly And Said - Mumbai...!!!

Naina Wide Opened Her Mouth And Asked - Mumbai...?? Are You Crazy Hum Ahmedabad Se Itni Door Rehne Jaye Woh Bhi Live In Ke Liye...??

Sameer Raised His Voice And Replied - To Tum Na Ek Kaam Karo Agar Kahi Jana Nahin Hain Na...To Mere Ghar Aajao Pure Parivaar Ke Saath - Live In Relationship Main Rahege...!!!

Naina Pout Cutely And Softly Said - Fine I Am Ready To Go Mumbai...Par Hum Jayege Kaise Kya Bahana Kare...??

Munna Simply Answered Of Her Question - Isme Itna Kya Sochna Keh Dena Apni Family Se Ki Tum Dono Ko Koi Job Ki Offer Aayi Hain Mumbai Se...Jiske Liye Ek Mahina Training Lene Tum Logo Ko Jana Padega...Simple...!!!!

Sameer Naina Both Looked At Each Other With A Witty Smile And Replied Together - Wah Wah Kya Idea Hain...!!!! :)

They All Hug Another One And Munna Assuringly Said - To Bas Meri Bhaiya - Bhabhi Ji Aap Log Taiyariaan Shuru Kar Do Mumbai Jane Ki...Aur Main Baki Ka Sab Kar Lunga...!!!!

Sameer Exictedly Kisses Munna On His Cheek Saying - Tu Hi Mera Sabse Kaam Ka Yaar Hain...!!! :)

Naina Felt Jealous And Grumpily Said - Oye Girlfriend Ke Saamne Hi Kisi Aur Ko Kiss Umm...!!!

Munna Teasingly Replied - Are Mumbai Jane Ke Baad To Fir Din Raat Ummm...Umm :-P

And Both Samaina Smiled Shyly...!!!
___________________________________

The Next Whole Week Gone On Convincing Their Family For Going Mumbai...And Finally Their Both Parent's Got Agreed And Samaina Start Doing Packing For Their...🙈

Finally The Day Came When Sameer And Naina Both Were Going To Leave From Ahmedabad To The Amchi Mumbai...!!! :) Their Exictment Was On Another Level Especially - Sameer...As Per Told By Munna He Kept So Many Packets Of C*****S On The Side Pocket Of The Bag Along With Keeping Mouth Freshner...!!!!

And Taking Blessings Of All The Elder They Left From There To The Station...!!!!

After Reaching Their They Both Sit Inside The Train Along With Settling Their Luggage's...And Sitting Beside Each Other They Both Shared An Intense Eye Lock...Which Broke By Munna - Tum Log Dhyan Rakhna Live In Karne To Jaa Rahe Ho Par Kisi Ko Pata Na Chale...Warna Hogaya Fir...!!!

Lukka Chuppiजहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें