Bölüm 1- YETER!

3.6K 174 779
                                    

Sabah yine uyandım ayağa kalkıp aynanın karşısına geçtim...bir 5 dk baktım ve şöyle dedim;

-Yine şaftım kaymış..

Pardon kendimi tanıtmadım ben Türkiye Cumhuriyeti evet eskiden tarihi şanlı olan o devlet... eskiden hayata bağlı olan o çocuk şu an büyümüş ve tüm yaşam enerjisini yitirmiş durumda yani durum vasat.

Sonunda banyodan çıkıp telefonuma baktım 1 saat oyalandım okul için bayağı erken kalkmıştım ve zamanımı böyle öldürüyordum sonra su içtim. Ganellikle sabah kahvaltı yapmayı sevmiyorum ne kadar aç hissetsem de kusacakmışım gibi geliyor T-T

Saate baktım ve 30 dk olduğunu gördüm çantamı alıp evden çıktım, ne kadar erken o kadar az ses.

Hayattan bıkmış gibi etrafa bakıyor ve yürüyordum ki gerçekten de öyle. Kodumun lisesi hala bitmedi, ortaokul daha kısaydı lan hala 12. Sınıftayım bir üniversiteye geçip çalışmak istiyorum artık.S*k*k okul.

Okula yaklaşmıştım ki bir bağırışma duydum, bunlar da hep beni bulu he -,-
Sesin geldiği yöne yürüdüm ve şaşırmadım. Amerika ve Rusya kavga ediyor onları nasıl susturabilitim....
Sanırım buldum! Beni izleyin..

Ame: Senin beynin nerede Komünist!

Rus: Sg! Kapitalist manyak!

Ben de onlar tam tartışırken aralarından iki'sine de çarparak geçtim :3 'piçlik'
Sınıfa girdim ve bir tek Kanada vardı. Onu severdim şu hayattaki kardeşlerimden sonra en güvendiğim vevdiğim nadir kişilerdendir. Çantamı sıyçraya koydum ve okulun çatısına çıktım.

Bacaklarımı sarkıtarak otursum ve cebimden sigarayı aldım. Her ne kadar 12. Sınıf'ta olsak sigara her lisedeki gibi yasakdı.

Biraz daha içtim ve zil çaldı ve sınıfa indim gerçi bu gün çok kişi gelmemiş neyse benim de işime yarar.

Öğretmen Komünizm Federasyonu geldi (benim oc'm başka öğretmen bulamadım .d) Ona Türk demek istemiyorum çünkü bir komünist, tamam saygım var ama türkler genelde demokratikdir. Neyse ders tarih biraz dinliyim.

Zil çalmıştı ve anlayamadığım bşr nedenden ötürü anlatılan her olay ve savaşta babamın adı geçiyordu. En az bir kere şu "OSMANLI" kelimesini duyuyordum.

Canım sıkılıyordu sonra yanıma Pakistan geldi.

Pak: Naber kanka?

-İyiyim kanka sen?

Pak: Bende iyiyim.

-Eee nesıl gidiyor? Şu..Hindistan falan?

Pak: Daha da kötüye gidiyor. O Hint ineği hiç değişmiyecek...

Bu durum beni üzdü.

-Peki... Doğu Türkistan hakkında bilgin var mı? Nasıl zaman geçiriyorlar orada?

Pak:...Biliyorsun..hala işkence götüyorlar. Suçsuz yere...

Bu moralim varmış gibi -1000'lere kadar götürdü.

-D-dğerleri?..

Sesim çok kısık çıkmıştı..kısık ve güçsüz...

Pak: Ah..biliyorsun, hepsi başkalarından çekiyor ve zarar görüyor. Dünya bize karşı...

Lanet olsun ikimizin de gözleri doldu sesimiz düzgün bike çıkmıyordu. Ne olduysa hepimize iyi niyetten oldu.

Sonra zil çaldı. Birbirimize sarılıp sınıflarımıza gittik.

Sınıfa girdim, yine aynı şeyler hoca geldi falan derken şu cümleyi söyledi;

KF(Komünizim Federasyonu): Çocuklar, hep "Osmanlı, Osmanlı" diyoruz da onun hakkında ne biliyorsunuz?

Bad-Turkey// Countryhumans uwu♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin