Potom se něco postavilo za animatronici a něco z něma udělalo po hodině už to věc dokončila co chtěla a zmizela z podia, ale někdo z animatroniců vědělo, kdo je sabotoval. Ráno majitel řekl ať zapnou animatronici, že mu něco nezdálo. Technik je zapnul animatronici se zapli a začaly blbnou a přestaly fungovat majitel se zděsil co se s něma stalo tak technikovi řekl ať se na ně podívá. Technik se na ně podíval ale i po hodině se mu je nepodařilo zpravit. Majitel už nešťastný že animatronici přestaly fungovat po chvilce mu nějaký hlas něco řekl.
Tajemný hlas: Dej je do místnosti z náhradními díly a nasaď ty nové které jsou tady schované.
Majitel řekl ať je dají do místnosti z náhradními díly jeho zaměstnanci daly animatronici do místnosti z náhradními díly a technik z ní oddělá časti které se mohou využít po hodině šel z 3. krabicemi s částmi, které mohl využít. Jak došel k podium už stály noví animatronici a zkoušeli, jestli fungují zjistily, že fungují tak je tam nechaly potom večer je vypli a zaměstnamci šli domu s po půl hodině šel dom i majitel. Pozdě v noci vylezl z dárku marionet a podíval se podium a vidí tam nové animatronici tak se šel podívat a zapl je oni začaly dělat co dělají ve dne a pochvíli se zastavily marionet šel k tomu medvědovi a pohnul mu z hlavou a ta se vrátila do normální polohy marionet se vrátil kde stal tak použil svou moc zvedl do vzduchu a najednou se něco změna začalo dít ale něco mu pomohlo jednoho animatronica oživit a oni spadly na zem a oni se začal hýbat a šli z nich robotické zvuky.
ČTEŠ
FNAF příběh
Разноеje to příběh, který jsem měl už dlouho v hlavě a konečně jsem se k němu dokopal a můžete si dělat své terorie na tento příběh budou tam věci na které vás nechám dělat své terorie a pište dolů do komentářů a nesouvisí s příběhem fnaf hry.