10.První noc

9 0 0
                                    


O tři měsíce později se známý vrátil přivítal se s majitelem hodinu se s majitelem o něčem a potom odešel zpátky do práce a v noci se začaly dít věci od půlnoci se animatronici hýbaly a chodily po hlavní místnosti a Michal Blesk šel za marionettem. Zaťukal na jeho krabici on vylezl.

Marionett: Co se děje.

Michal Blesk: Cítím takovou zlo moc se tě zeptám, jestli ji taky cítíš.

Marionett: Jo cítím ale kdo by to mohl být?

Michal Blesk: To moc netuším:

Michal Blesk odešel a šel za Freddym.

Michal Blesk: Freddy mohl bys na slovíčko.

Freddy šel za ním.

Freddy: Co se děje?

Michal Blesk. Mohly bychom navštívit nočního hlídače.

Freddy souhlasil a připoj se k nim Foxy a všichni tři navštívit nočního hlídače, jak dorazily do hlavní chodby, která byla předním tak ho viděli jak jejich kostru, tak šli bliž, Michal Blesk mezitím šel pro Bonnieho a Chicu tak Freddy chtěl jít k němu, ale Foxy na něj zavolal on se na Foxyho a zeptal se co se děje Foxy se ho zeptal, co zní uděláme ve stejný čas se hlídač oddělal oči od kamer a uviděl na chodbě Předním animatronici tak si rychle dal masku Freddyho Foxy to uviděl a Freddy šel na nočního hlídače ale jak dorazil do místnosti tak viděl Freddyho vrátil se zpátky na chodbu noční hlídač si oddychnul jak Freddy došel ke zbytku animatroniců tak ukázal na nočního hlídače a všichni souhlasily a šli po nočním hlídačovy Bonnie šel levou ventilačkou Chica zas z pravé ventilačky Freddy a Foxy a Michal Blesk šli z chodby. Jak se 4.dostaly do jeho místnosti potom jak se šel pryč z kamer, tak viděl 4.animatronici ve své místnosti tak si rychle dal masku Freddy trochu uhnul a Foxy běžel že na něj skočí už byl, kde bude skákat a tu chvíli žačaly zvonit hodiny že je 6.hodin ráno. Animatronici naštvaní že ho nedostaly šli zpátky na podium a šli spát. Ale něco se teleportovalo před podium .  

FNAF příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat