2.Tajemný návštěvník

65 2 0
                                    

Dny plynuly a pizzerii se dařilo dobře. Někdy ji navštívil i majitelův známý podívat se na své výtvory. Jednoho dne přišel ke známému kluk.

Kluk- dobrý den , jak se jmenujete.

Známý- ahoj, jméno a tvář není důležité ale myšlenka.

Kluk- to si řekl tak tajemně.

Známý- to je u mě normální, a jak se jmenuješ ty.

Kluk- já se jmenuji Ted.

Známý - to je hezké jméno.

Ted se ze známým baví o věcech kolem animatroniců a Ted mu říkal o jeho oblíbené melodii, kterou si přál aby se hrala někdy u Fredbeara. Známý mu řekl že možná jo.

O tři dny později, jednoho odpoledne známému zvoní telefon a známý ho jde zvednout.

Známý- tady Elektrikářství.

Majitel- ahoj, můžeš teď prosím tě dojít, něco se stalo s Fredbearem.

Známý- dobrá

O půl hodiny později už dorazil známý do pizzerie a spravil Fredbeara. Známý řekl majitelovi ať zavolá nějakého inženýra, že mu ukáže jak se spravují animatronici, pro případ kdyby se pokazily a on neměl čas je spravit.

Majitel-dobře

Pozdě v noci ten samý den, se 5.minut před půlnoci otevřely dveře od pizzerie a dovnitř vkročila postava z habitem a kapucí na hlavě, šla do velké místnosti kde se pořadají párty a kde jsou animatronici zastavil se před animatronici otočil se na ně a řekl .

Tajemná postava- proč jste zapnuti jen ve dne?

Po chvilce svedl ruku a z jeho ruky šla taková kulička moci, pak se od jeho ruky oddělila a rozpůlila se a vletěla do Fredbeara a Spring-bonniho. Zvedlo je to do vzduchu a šli z nich divné zvuky a divné světlo, po chvilce světlo v nich zhaslo a oni spadly na zem a pak se zvedly měly černé oči v a v nich bílé tečky, které se hýbaly a šly z nich robotické zvuky, a tajemná osoba řekla jen.

Tajemná osoba- teď mají svůj život a city, ožijí od půlnoci a v 6.hodin ráno se vrátí zpátky do normálu na podium.

[Pokud máte své terorie na tento příběh tak napište do komentářů]

FNAF příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat