06, but thats not nice actually

139 50 45
                                    

son veda, son görüşme..

eunbi'nin kemanıyla son görüşmesi.
çiçekli balkonla son görüşme.
yakılan bestelerin külleri ile son görüşme.
deniz ile son görüşme.
ve ablasıyla son görüşme.

ekranda görünen düz yeşil çizgi ile yalnızca yewon'un değil eunbi'nin de kalbi durmuştu belki de.
kalbi bir hastane odasında, ölümün pençesindeydi çünkü.

ayaklandı eunbi, devam eden ameliyatı umursamadı ve önce yakın olan evine gitti. uzun uzun izledi çiçeklerini sonra, kemanını aldı eline, ağlaya ağlaya fısıldadı bestesini.
elindeki son besteyi.

hızla evinden çıktı, iskeleye gitti.
gemi rıhtımında hoş birkaç nâme yazılıyken, gözleri güldü.
gözleri.. aşka güldü.

denize ilerledi, kemanını suya bıraktı sonra o daldı suya.

akciğerlerinden önce naif kalbi iflas etmişti, anlaşılmadı..

! timeskip

düz çizgiyle savaşı ardından ameliyattan çıkan yewon, ameliyattan birkaç ay sonra yanına aldığı mumlarla sahile ilerledi ve sevgilisi için tanrı'ya yalvarmaya başladı. eunbi'nin inanmadığı, kendisinin candan bağlı olduğu tanrı'ya onun adına yalvaracak ve onun adına tövbe edecekti.

"hoşça kal demek isterdim sana eunbi.." yutkundu. kalp pili yüzünden dışarıda pek zaman geçiremiyordu zaten ama ameliyattan sonraki toparlanma aşaması kolay da değildi.

sonradında, sözlerine devam etti, "fakat sen bana bir 'hoşca kal'ı bile çok gördün, bu senin için bile hoş bir veda değildi eunbi."

---

by: liveintears,elora

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

by: liveintears,
elora.

kemancının besteleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin