Noo.. takže je tu endík~
Doufám, že jste si četní užili, že vás to alespoň trošku bavilo.Já jsem si psaní užila, i když to bylo narychlo.
Popravdě, nečekám, že by knížka někoho zaujala.
Vymýšlela jsem za pochodu.Děkuji za podporu, vote, komentáře a přečtení.
Děkuju, že jste si našli čas, aby jste si knížku přečetli.Ale teď - - >
Byly zde malé ukázky textingu a otázka zní, byl by zájem o nějakou knížku Texting někdy v budoucnu??
Jaký ship?Předem děkuju za odpovědi!❤
Další otázka.. líbila se vám knížka?
Opět děkuju za podporu a u této knížky se s Vámi loučím!
✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖
Tohle jsem psala před několika týdny, ale to nevadí...K PŘÍBĚHU:
Je to jen a jen takový stručný obsah knížky, která by se zde někdy v budoucnu mohla objevit.
Myslela jsem si, že o ní nikdo nebude mít zájem, proto jsem to vymyslela takhle, že každá kapitola bude obsahovat maximálně pár odstavců.Aktuálně.
Teď začíná moje definitivní neaktivita, omlouvám se, ale já tolik věcí najednou nezvládám.Mám toho vážně moc, nejen škola, ale ta na tom má hlavní podíl, mám plno věcí i okolo a to bych tady mohla strávit vypisováním celý den...
Mrzí mě to a obávám se, že se do Vánoc nevrátím, bůhví, jestli vůbec, myslela jsem si, že to bude jednoduché, ale není.
Popravdě nevím, co mám napsat, protože jsem si myslela, že k tomuhle rozhodnutí nedojde, ale došlo.
Rozhodně na sebe dávejte pozor, buďte tací, jací doopravdy jste, važte si všeho, co máte a kdyby něco, pište.
Píšu si už s několika z Vás a můžu říct, že jsem ráda, že patříte mezi mé čtenáře. Nejen ti, co jsou se mnou v kontaktu, Vy všichni, co hlasujete, píšete komentáře, vím o Vás a děkuju za tu podporu a všechno.
No.. teď asi jen poslední věc.
*posílá pevné a milující objetí, úsměv se slzami na krajíčku a jedinou větu*
Miluju vás!!❤
Vaše Nikol~ ❤
*slzy stejně ukáply*
ČTEŠ
BTS |·BORDERS·| [YoonMin]
Fanfic- - - DOKONČENO - - - Smutný příběh dvou chlapců. Jak moc silné pouto mezi nimi bylo? Ze začátku se milovali, jejich vztah byl bezchybný. Jeden z chlapců obětoval pro toho druhého všechno, včetně rodiny. Ale jeden z nich se časem změnil, proč? Př...