-Ok,ajung intr-o jumatate de ora,spuse Dylan,inchizand apoi telefonul.
-Cine era?il surprinse Ava,care tocmai iesise din dus.
-Niste amici cu care o sa ma intalnesc astazi,ca tot sunt invoit de la liceu.Uhmm...imi pare rau pentru...
-Hai sa nu mai amintim despre asta vreodata,rase Ava.
-Bine,replica Dylan.
Apoi plecara amandoi prin oras,Dylan ajungand aproape de punctul de intalnire cu amicii sai.
-Grozav...
-Esti bine,Ava?
-Numai vorbi cu mine.Ingeri.
-Unde?
-Langa 3 dintre amicii tai de peste drum.Nu ii vezi?
-Nu.Ti-am spus,nu am mai vazut niciodata vreun alt inger,in afara de tine.
-O sa vorbim despre asta mai tarziu,acum nu mai vorbi cu mine.Nici macar sa nu te uiti in directia mea,bine Dylan?Vorbesc serios.
-Stai linistita,o sa fiu atent.
Cei doi traversara strada,apropiindu-se de grup.In timp ce baietii se salutau cu familiaritate,ingerii se examinau reciproc,din cap pana in picioare.Erau toate fete,cam de aceeasi varsta.
-Si eu care credeam ca sunt singurul inger pazitor de 16 ani,spuse Ava.
-Ei bine,e cam evident ca nu esti.Ce,si pe tine te-a luat Michael cu "esti speciala",alea,alea?Se pare ca asa-zisul "Domn" nu mai are" personal "care sa ii curete mizeria si trimite pe oricine ,spuse cu raceala cea mai scunda dintre ele.In fine,eu sunt Maya.
In primele secunde,Ava ramasese fara cuvinte.Revenindu-si,a facut cunostiinta cu toate 3.Maya,care deja ii crease Avei o impresie puternica,avea parul lung,ondulat si de culoarea negru albastrui.Ochii ei erau de asemenea negri si foarte mari.Pe cea care statea in dreapta ei o chema Lily.Aceasta avea parul tot lung,dar o idee mai scurt decat al Mayei si de un blond-roscat,care se potrivea de minune cu tenul deschis al acesteia.Ochii ei erau de un verde superb,asemanator cu smaraldul.Era foarte inalta,depasindu-ne pe toate trei cu mult.Cea de-a treia,Faith, parea cea mai sociabila,vorbind incontinuu despre orice lucru ii trecea prin minte.Avea parul mediu,tuns putin mai jos de umeri,drept,negru cu mici suvite rosiatice prin el.Ochii ei erau de un albastru foarte deschis,spre cenusiu.
Dupa ce s-au cunoscut cat de cat intre ele,fetele si-au concentrat din nou atentia asupra oamenilor de care trebuiau sa aiba grija.Ava a inceput sa ii studieze si pe baieti,fiind curioasa de persoanele cu care umbla Dylan,asigurandu-se ca omul ei nu se afla intr-un ambient negativ,lucru pe care,de altfel,toti ingerii pazitori incearca sa il obtina.
Incepu cu baiatul Mayei,Carter.Acesta era inalt si foarte slab.Avea parul blond,tuns scurt,ochi caprui si un zambet ce ii acoperea aproape toata fata.Hunter,omul lui Lily,era mai scund,avea parul cret si lung pana la umeri,negru,ochii de un caprui mai inchis decat al primului baiat.La o prima impresie parea cam plin de el si cam rautacios,lucru care nu ii placea Avei.Al treilea baiat,cel al lui Faith,pe numele sau,Blake, parea cel mai simpatic.Avea parul brunet,cret,tuns scurt si ochi albastrii si o atitudine jucausa.Parea cel mai copilaros dintre toti.In grupul lor mai era un baiat,fara niciun inger pazitor.Il chema Aaron.Avea parul roscat,tuns scurt si ochii caprui.Desi Ava nu il putea citi prea bine,parea destul de ok.
Baietii s-au plimbat prin parc,vorbind despre nimicuri vreo jumatate de ora.Apoi,Carter le-a cerut celorlalti sa treaca pe la el ca sa le arate noua sa compozitie.
-Baietii sunt intr-o trupa?intreba Ava surprinsa.
-Se vede ca esti noua,replica Maya.
-Eh,au inceput de curand,pana acum au compus 2 melodii proprii,in rest doar cover-uri,continua Faith.