Hoofdstuk 1

435 23 10
                                    

Jungkooks POV

'Jungkook wakker worden!' Schreeuwt m'n moeder van beneden. 'Jaha mam ik ben al bezig!' Schreeuw ik terug.

Ik kijk naar m'n wekker en zie dat ik nog 40 minuten heb voordat het eerste lesuur begint. Ik ga uit bed en loop naar de badkamer. 'Jeetje! Wat ben ik dik geworden de laatste tijd' denk ik in mezelf wanneer ik mezelf voor de spiegel zie staan.

Ik trek m'n kleren uit en neem een douche. Het voelt heerlijk om die warme stralen over m'n lichaam te voelen, alsof al mijn problemen van mezelf afglijden en in het douche putje verdwijnen.

Ik ga de douche uit en poets m'n tanden. 'Schat, je moet al over 25 minuten op school zijn!' Roept m'n moeder nadat ze op de badkamer deur had geklopt. 'Ik doe m'n best mam!' Roep ik geïrriteerd terug. Ik heb echt geen zin in school. Iedereen lacht en scheld me uit omdat ik gay ben en blijkbaar is dat 'slecht'. Ook altijd in de pauze wordt ik vet gemest en word dan voor mijn gevoel nog dikker dan ik al was en ren dan gelijk naar de wc om alles uit te kotsen. Zo gaat het elke dag. 'Dit wordt vast weer een leuke dag' denk ik in mezelf.

Ik loop naar m'n slaapkamer en trek schone kleren aan. Ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten. Ik zie allemaal lekkere dingen zoals pannenkoeken en ei dat ik normaal gesproken niet kan weerstaan. Hoe graag ik het ook wil eten, pak ik toch alleen maar een appel en drink een glas water in 1 keer leeg.

'Is er wat liefje? Je bent er altijd dol op om dit te eten als ontbijt' vraagt m'n moeder verbaast. 'Ik heb niet zo veel honger' mompel ik en neem een hap van de appel.

Ik kijk op m'n telefoon en zie dat ik nog maar 15 minuten heb. 'Shit! Doordat Chan gister m'n banden lek had gestoken van m'n fiets, moet ik rennen! Als ik snel genoeg ren kom ik net op tijd voor wiskunde!' Vloek ik in mezelf.
Ik pak snel m'n tas en ren naar buiten.

'Veel plezier nog op school schat!' Hoor ik m'n moeder nog roepen. 'Je moest is weten' dacht ik in mezelf en ren zo snel als ik kan richting school.

❤️

🧡

💛

💚

💙

💜

Sorry dat het zo'n kort hoofdstuk is😓 volgende keer wordt het een langer hoofdstuk♥️ ik hoop dat jullie het leuk vonden tot nu toe en vergeet niet om te stemmen en in de comments achter te laten wat jullie ervan vonden❤️
     💜I purple you!💜

I love you // dutch vkook\\Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu