Taehyungs POV
*wekker gaat* 'ughh ik wil nog slapennnn!!!' Zeg ik geïrriteerd en sla m'n wekker met een kussen van het nachtkastje af. Ik ga m'n bed uit en kies een leuke outfit voor m'n eerste dag op een nieuwe school. Ik kies voor de kleur zwart want m'n ouders zeiden altijd dat ik mezelf met zijn en zwart past het best bij me.
Ik kleed me aan en loop naar beneden. Ik pak een broodje met kaas en ga aan tafel zitten. 'Ik heb nog 30 minuten totdat school begint dus ik heb alle tijd.' Denk ik in mezelf. Ik doe wat muziek aan en eet m'n brood op. 'Tijd voor tv' zeg ik en ga op de bank zitten. Ik doe de tv aan. 'Ik kan nog ongeveer 10 minuten tv kijken voordat ik naar school moet' reken ik uit in m'n hoofd. Ik ga op de bank liggen met een deken over me heen.
Wanneer ik bijna in slaap val, zie ik dat de 10 minuten al voorbij zijn en ik nog maar een paar minuten heb. 'Shit!' Vloek ik en pak snel m'n tas en ren naar buiten. Gelukkig woon ik dichtbij dus kan ik lopend naar school.
Tijdens het lopen, rent een jongen me bijna omver waardoor zijn tas op de grond valt. 'Hij is best wel cute' denk ik en voel dat m'n wangen warm worden. 'Tae doe niet zo raar je valt op meiden remember?!' Spreek ik me in mezelf toe.
'Oh uhm s-sorry ik h-had h-haast' hoor ik de jongen stotteren. 'Geeft niet' zeg ik en buk om z'n tas op te pakken. Precies op hetzelfde moment bukt hij ook en raken onze handen elkaar maar heel even. Ik voel een tinteling door m'n hele lichaam gaan.Wanneer ik opkijk zie ik hem verschrikt kijken en dan snel z'n rugtas pakken. Voor ik het wist was hij al verdwenen. 'Raar' denk ik in mezelf en loop het schoolplein op.
❤️🧡
💛
💚
💙
💜
Dit was deel 2 alweer🙃 ik hoop dat je het leuk vond en vergeet niet te stemmen en een comment achter te laten💕
💜I purple you💜
JE LEEST
I love you // dutch vkook\\
FanfictionIk ren snel naar de jongens wc en gooi mijn rugtas in een hoekje van het wc hokje. Ik steek m'n vinger in m'n keel en zie al het vieze eten in de wc pot verdwijnen. 'Waarom ben ik zo dik? Waar heb ik dit alles aan verdiend?' Blijft maar door m'n hoo...